zlpw0ker Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Husk vi er under Sony da,så starcraft telles ikke da,da SC kommer til pc.jeg synes 2010 har vært dritbra år for meg hværtfall. FF13,bayonetta,darksiders,dantes inferno,gow3,split second,castlevania LOS som kommer senere i år,the last guardian senere i år,NFSHP kommer etterhvert,warriors legend of troy det kommer i år også.Vi får også greie på når releasen til ffvs13 og muligens gameplay på TGS i år,så kommer jo enslaved oddysey to west som muligens blir et ok spill,og edge of twilight om ikke så altfor lenge til eller. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 20. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2010 (endret) Jeg har fortsatt mine tvil på at vi får se The Last Guardian i år :/ edit: av en eller annen grunn har jeg hele veien trodd at Assassin's Creed: Brotherhood var til PSP. Nå ble det plutselig enda et til spill. Endret 20. juli 2010 av Nimrad Lenke til kommentar
kilik Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Kan også nevne Enslaved, action-adventure som har potensiale til å bli årets Uncharted 2. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 20. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2010 Årets Uncharted 2 var store ord! Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 liker ikke uncharted spillene,så er derfor litt usikker på om jeg skal kjøpe enslaved grunnet platforming og så drepe 2 å 2 fiender med en pipe.vet hvertfall at the last guardian blir vist frem på årets TGS så vi får sikkert en release da. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Tvert i mot vil jeg si at første halvår har vært usedvanlig godt: - Red Dead Redemption - God of War 3 - Super Street Fighter IV - Heavy Rain - BF: Bad Company 2 - Joe Danger - Bioshock 2 - Bayonetta - Final Fantasy XIII - Split/Second - Just Cause 2 - Yakuza 3 - Demon's Souls +++ Lovende spill resten av året: - Mafia II - Dead Rising 2 - Medal of Honor - Fallout: New Vegas - Rock Band 3 - L.A. Noire - Vanquish - Call of Duty: Black Ops - Assassin's Creed: Brotherhood - Need for Speed: Hot Pursuit - LittleBigPlanet 2 - Gran Turismo 5 - Crysis 2 - Sonic The Hedgehog 4 - Move med mange mini-spill etc. - SOCOM 4 +++ Bør være noe for enhver smak her... Jeg skjønner virkelig ikke hva det er å klage på. Jeg er helt enig med deg der, bortsett fra at jeg gleder meg som en liten unge til Star Wars: The Force Unleashed Lenke til kommentar
Hei8787 Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Har Last Guardian fått release? Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 ikke enna,håper på i TGS i år at de kommer til å gi release og muligens gameplay,det samme gjelder ffvs13. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 (endret) Ser hvertfall ut til å bli et veldig bra år for oss bilspill fantaster, med (sannsynligvis) både Test Drive Unlimited 2 og Gran Turismo 5 til høsten. Ellers fikk vi jo Red Dead Redemption for noen måneder siden og Mafia 2 er like rundt hjørnet. I grunn bra nok for meg Endret 27. juli 2010 av LucarioX Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Ser frem til: Mafia 2 F1 2010 TDU 2 Gran Turismo 5 Blir bra dette her Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Er det bare meg eller lider 2010 av et 2009 som slo alle rekorder? Jeg visste ikke helt hvordan jeg skulle få råd til alle spillene jeg ville ha i 2009, men klarte det på en eller annen måte. Men nå i 2010 så er det ikke noe spesielt? Jeg har kjøpt GoW III og skal kjøpe RDR, men da virker det som om det er slutt på hele greia? Hva skjer med noen av de store franchisene? Er det ingen oppfølgere, eller nye store titler som kommer til jul? Jeg er ikke interessert i GT5 i det hele tatt, men jeg frykter det kommer til å bli kjøpt pga spilltørke. Vell, har vell vært rimelig bra så langt i år med FF13, GoW3, Demon's Souls (EU), Heavy Rain, Modnation, Red Dead, etc. og fremdeles så gjenstår det nesten 300 titler på PS3 alene i 2010, i.flg. denne listen: http://ps3.ign.com/index/release.html bl.a. GT5, AC:BH, MoW, CoD:BO, LBP2, Castlevania: LS, True Crime, Socom 4, Fear 3, Enslaved, Fallout: NV, Vanquish, DC Universe, Need for Speed: HP, Sims 3, Crysis 2, Max Payne 3, James bond, masse årlige sportspill, etc. etc. så bare slapp av, lommeboken vil nok ikke tynge deg ned i år heller. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Demon's Souls kom jo i år, så da slår 2010 alle år lett! tidenes spill! Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 29. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2010 Er rett og slett bare ikke min type spill, flere av årets "perler" er utenfor mine smaksløker. F.eks. GT5, kan ikke fordra realistiske bilspill Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Er rett og slett bare ikke min type spill, flere av årets "perler" er utenfor mine smaksløker. F.eks. GT5, kan ikke fordra realistiske bilspill er lov det! Da er vi rake motsetningen, jeg kan ikke fordra sandbox spill, og elsker realistiske bilspill slik som Colin Mcrae 02/2003/2004/2005 (Dirt 1 & 2 er ikke verdt og tørke deg i ræva med engang) Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) For min del kommer jeg ikke på annet enn Modern Warfare 2 fra i fjor...I år har jeg kjøpt Assassin's Creed 2, Just Cause 2, Splinter Cell: Conviction, Red Dead Redemption til nå. Mafia 2 blir tidenes beste spill garantert, og kommer om under en måned. Kommer også masse annet utover høsten, som Crysis 2, L.A. Noire, Call Of Duty: Black Ops, NFS: Hot Pursuit bare for å nevne noen få. Og jeg har relativt begrensa smak når det kommer til spill... Assassin's Creed 2 er fra i fjor, da. Jeg spiller på PC, så det er fra i år Endret 29. juli 2010 av Dellers Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 29. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2010 Assassin's Creed 2 er fra i fjor, da. Og Uncharted 2. Uncharted 2, AC2 og Modern Warfare 2 kom jo omtrent samtidig og er alle på topp 5 for meg! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) En fin liste her med spill til alle plattformene: http://www.spillmagasinet.no/article2947998.ece Endret 30. juli 2010 av Blåbær Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 En fin liste her: http://www.spillmagasinet.no/article2947998.ece Igjen, dette er Sony underforum, den lista der er for PC/PS3/360/Wii 2 Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Demon's Souls kom jo i år, så da slår 2010 alle år lett! tidenes spill! Demon's Souls slår alt jeg har spillt på PS3 så langt, hands down. Årets spill, lett. Lenke til kommentar
fox Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Assassians creed: Brotherhood og Fallout 3: Las Vegas, der har du 100+ timer Ikke noe å klage på, pluss MV2: Black ops, som jeg regner med at du liker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå