Gå til innhold

2010, et elendig spillår?


Nimrad

Anbefalte innlegg

Husk vi er under Sony da,så starcraft telles ikke da,da SC kommer til pc.jeg synes 2010 har vært dritbra år for meg hværtfall.

 

FF13,bayonetta,darksiders,dantes inferno,gow3,split second,castlevania LOS som kommer senere i år,the last guardian senere i år,NFSHP kommer etterhvert,warriors legend of troy det kommer i år også.Vi får også greie på når releasen til ffvs13 og muligens gameplay på TGS i år,så kommer jo enslaved oddysey to west som muligens blir et ok spill,og edge of twilight om ikke så altfor lenge til eller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tvert i mot vil jeg si at første halvår har vært usedvanlig godt:

 

- Red Dead Redemption

- God of War 3

- Super Street Fighter IV

- Heavy Rain

- BF: Bad Company 2

- Joe Danger

- Bioshock 2

- Bayonetta

- Final Fantasy XIII

- Split/Second

- Just Cause 2

- Yakuza 3

- Demon's Souls

+++

 

Lovende spill resten av året:

 

- Mafia II

- Dead Rising 2

- Medal of Honor

- Fallout: New Vegas

- Rock Band 3

- L.A. Noire

- Vanquish

- Call of Duty: Black Ops

- Assassin's Creed: Brotherhood

- Need for Speed: Hot Pursuit

- LittleBigPlanet 2

- Gran Turismo 5

- Crysis 2

- Sonic The Hedgehog 4

- Move med mange mini-spill etc.

- SOCOM 4

+++

 

Bør være noe for enhver smak her... Jeg skjønner virkelig ikke hva det er å klage på.

Jeg er helt enig med deg der, bortsett fra at jeg gleder meg som en liten unge til Star Wars: The Force Unleashed :D:dribble:

Lenke til kommentar

Ser hvertfall ut til å bli et veldig bra år for oss bilspill fantaster, med (sannsynligvis) både Test Drive Unlimited 2 og Gran Turismo 5 til høsten. Ellers fikk vi jo Red Dead Redemption for noen måneder siden og Mafia 2 er like rundt hjørnet. I grunn bra nok for meg :)

Endret av LucarioX
Lenke til kommentar

Er det bare meg eller lider 2010 av et 2009 som slo alle rekorder? Jeg visste ikke helt hvordan jeg skulle få råd til alle spillene jeg ville ha i 2009, men klarte det på en eller annen måte. Men nå i 2010 så er det ikke noe spesielt? Jeg har kjøpt GoW III og skal kjøpe RDR, men da virker det som om det er slutt på hele greia? Hva skjer med noen av de store franchisene? Er det ingen oppfølgere, eller nye store titler som kommer til jul? Jeg er ikke interessert i GT5 i det hele tatt, men jeg frykter det kommer til å bli kjøpt pga spilltørke.

 

Vell, har vell vært rimelig bra så langt i år med FF13, GoW3, Demon's Souls (EU), Heavy Rain, Modnation, Red Dead, etc.

 

og fremdeles så gjenstår det nesten 300 titler på PS3 alene i 2010, i.flg. denne listen:

http://ps3.ign.com/index/release.html

 

bl.a. GT5, AC:BH, MoW, CoD:BO, LBP2, Castlevania: LS, True Crime, Socom 4, Fear 3, Enslaved, Fallout: NV, Vanquish, DC Universe, Need for Speed: HP, Sims 3, Crysis 2, Max Payne 3, James bond, masse årlige sportspill, etc. etc.

 

så bare slapp av, lommeboken vil nok ikke tynge deg ned i år heller. :)

Lenke til kommentar

Er rett og slett bare ikke min type spill, flere av årets "perler" er utenfor mine smaksløker. F.eks. GT5, kan ikke fordra realistiske bilspill :p

 

er lov det!

 

Da er vi rake motsetningen, jeg kan ikke fordra sandbox spill, og elsker realistiske bilspill slik som Colin Mcrae 02/2003/2004/2005 (Dirt 1 & 2 er ikke verdt og tørke deg i ræva med engang)

Lenke til kommentar

For min del kommer jeg ikke på annet enn Modern Warfare 2 fra i fjor...I år har jeg kjøpt Assassin's Creed 2, Just Cause 2, Splinter Cell: Conviction, Red Dead Redemption til nå. Mafia 2 blir tidenes beste spill garantert, og kommer om under en måned. Kommer også masse annet utover høsten, som Crysis 2, L.A. Noire, Call Of Duty: Black Ops, NFS: Hot Pursuit bare for å nevne noen få. Og jeg har relativt begrensa smak når det kommer til spill...

Assassin's Creed 2 er fra i fjor, da.

Jeg spiller på PC, så det er fra i år :)

Endret av Dellers
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...