Prince_ Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 (endret) g Endret 24. oktober 2013 av Prince_ Lenke til kommentar
ITOslo Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Jeg ville ha tenkt litt mer på informatikk. Med en god utdannelse der er det et stort spekter av jobber du kan ha, og mange muligheter hvis man blir "lei" av akkurat det man driver med. Eks: programmering, prosjektledelse, IT-strategi, IT forretningsutvikling, hardware utvikling, databaser/datavarehus, økonomirapportering, business intelligence/virksomhetsrapportering, ledelse av driftsorganisasjon,IT-leder, integrasjon, +++++ Med en god utdannelse i bunn så er det mange muligheter. Jeg har selv jobbet med flere av de tingene jeg lister opp. Jeg begynte med en hel "hands-on" IT-oppgaver med noe programmering, design og tekniske oppgaver, så jobbet jeg litt med rådgivning og nå jobber jeg bare med prosjektledelse av IT-prosjekter og gjør ikke noe teknisk lengre. Er også mulig å utdanne seg innen trening, men tror nok sjansen for relevante jobber kan være vanskeligere. Du kan jo f.eks. se på Bachelor i Bevegelse og idrettsvitenskap Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå