piecreator Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 ok, 17åring som straks får billappen, så da tenkte jeg og være lur og dele opp kjøpa litt så ikke alt kommer når bilen står i gården.. Jeg ska ha meg et anlegg som gir fra seg et greit donk, men det trenger ikke spille for alle i hele gata.. om noen kan skrive en liste over alt jeg vil trenge for og få anlegg som er greit, alt fra sub,kasse,ledninger.. alt.. takk på forhånd. Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 ok, 17åring som straks får billappen, så da tenkte jeg og være lur og dele opp kjøpa litt så ikke alt kommer når bilen står i gården.. Jeg ska ha meg et anlegg som gir fra seg et greit donk, men det trenger ikke spille for alle i hele gata.. om noen kan skrive en liste over alt jeg vil trenge for og få anlegg som er greit, alt fra sub,kasse,ledninger.. alt.. takk på forhånd. Hei. Du trenger følgende. -CD-spiller med linjeutgang(er) -Kabelsett *Strømkabel fra forsterker til batteri *Jordingskabel fra forsterker til karroseri eller batteriets minuspol *Signalkab(el/er) fra spiller til forsterker *Kabler til høyttalerene -Sub i kasse -Forsterker til sub Om du er smart trenger du også -Frontsett (komponentsett) -Forsterker til frontsettet Om du lurer på noe mer så kan jeg være behjelpelig. Sleng meg en PM, så tar vi det over msn eller noe. Lenke til kommentar
piecreator Skrevet 19. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2010 Tusen takk:) nei jeg har ikke noe bestemt max pris.. men vil ikke legge så alt for mye penger inn i det... vet ikke hva jeg trenger for og få et greit anlegg jeg? om du/Dere kunne kommet med linker til høytalere,sub,forsterker osv som er i en helt grei klasse(gjerne flere forslag).. så ville det vært supert! om ikke det er og kreve for mye.. Lenke til kommentar
piecreator Skrevet 19. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2010 Er dette en grei forsterker og grei pris: http://www.multicom.no/PartDetail.aspx?q=p:10508861;c:100504 ? Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Første prioritet bør vel være å få seg en bil... litt enklere å komme med forslag deretter. Lenke til kommentar
piecreator Skrevet 19. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2010 er mest for og dele det opp over flere mnd istede for alt med engang Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Er dette en grei forsterker og grei pris: http://www.multicom.no/PartDetail.aspx?q=p:10508861;c:100504 ? Det er en helt grei forsterker til front og bakhøyttalere, men hvis du feks skal ha sub baki, så bør du unngå høyttalere i hatthylla, og bare ha høyttalere foran, og da trenger du ikke en 4-kanals forsterker.... Men den kan jo brokobles, så den bør kunne brukes uansett. Lenke til kommentar
piecreator Skrevet 19. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2010 Dytter inn et spørsmål til.. Har Logitech Z-5500 anlegg hjemme.. det er jo et helt greit anlegg.. men lurer på, er det mulig og koble dette opp i bilen? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Du KAN men vil ikke anbefale det.. Kasse blir totalt feil til bil, du trenger omformer som koster en del penger osv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå