DJ-Stigma Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 (endret) Hei! Det har seg slik at jeg var på ferie den 15.juni altså før det var sommerferie. Jeg hadde avtale med skolen at de skulle sende meg karakterutskrift på posten, men så har de sendt dette til en gammel adresse.. og ikke fått returnert det tilbake til skolen, slik at de kunne sende meg det på posten med det nye adresse. Har ventet ca 1 måned på dette.. Tror dere at det er for seint å få det tilbake? Ringte skolen nå istad, og de sa at alle er på ferie, og at det er stengt for de som sitter i administrasjonen. Jeg gikk på 2.året yrkesfag.. Takk på forhånd! Endret 19. juli 2010 av DJ-Stigma Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Karakterutskrift eller vitnemål? Karakterutskrift er ikke noe du trenger og vitnemål blir sendt individuelt i posten, uansett. Lenke til kommentar
DJ-Stigma Skrevet 19. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2010 Karakterutskrift eller vitnemål? Karakterutskrift er ikke noe du trenger og vitnemål blir sendt individuelt i posten, uansett. Det var forresten kompetansebevis, ikke vitnemål. Lenke til kommentar
DJ-Stigma Skrevet 19. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2010 My bad! No prob.. Noen andre som kan svare meg her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå