Gjest Slettet+9812734879 Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Hei eg fikk da logitech g 19 for noen mnd sider. eg spiller wow. Men eg får ikkje til de macro knappene. Noen som kan hjelpe meg? Takk på forhånd:) Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Hva er det fu ikke får til? Har du fått åpnet "Logitech G-series Key Profiler"? Bare trykk på en ev G-tastene som vist på bildet over, og velg et av alternativene som dukker opp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812734879 Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 ja har gjort det men får det ikkje til å virke:( Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Har du huska å trykke "Lagre profiler" etterpå? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 (endret) ja har gjort det men får det ikkje til å virke:( Om det er til WoW, må du først gå til "Profil > Nyhet" Så får du opp ett nytt vindu, der skriver du feks "WoW" som profilnavn, så krysser du av "Velg ved hjelp av GamePanel-Skjermen". Etter det, går du inn i WoW (Eller det spillet\programmet du skal lage macro til), så trykker du "Ok" som det står på LCD-skjermen. Når det er gjort, går du til Profilsaken igjen og trykker "ok" Da skal du få opp "WoW" på "Gjeldende Profil". Velg den, så lager du en macro Endret 24. juli 2010 av Merko. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå