Gnurk! Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Får veldige prossessor drops når jeg kjører flere programmer på pc'n den kan kjøre de kraftigste programmer lett, men om jeg kjører firefox+spotify+skype+steam så får jeg drops ned til 5% prossessorbruk, jeg har funnet ut at dette enten er et problem med operativsystemet (vista home premium) eller skadede prosserer (quad 1.9) Mitt spørsmål er, har noen noen forslag til vordan jeg får testa vor problemet ligger, eller har noen liksom et fasit svar/opplevd lignende? har ikke lyst å klage til produsenten av prossesorene vist d viser seg at OS'et er problemet EDIT: var usikker vor jeg skulle poste dette siden d er ENTEN en software eller hardware problem?, flytt gjerne vist d er feilpostet Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Drops i bruk? Skal ikke være noe problem med det. Kjør OCCT og legg ut CPU- og VCORE-grafen her. Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 19. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2010 No offense, men skjønte bare linje nummer 1, til å være så geek så er jeg fryktelig dårlig på pc :\ Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Beklager, trodde ikke at det var så veldig uforståelig. Last ned OCCT Installer Start Velg "CPU: OCCT" Velg "Hyperthreading" om du kan La resten stå på "normal" "medium" og "auto" Trykk "ON" La testen kjøre i en time Last opp de loggene som kommer, opp hit! Her er et eksempel på en CPU og VCORE-logg. Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 21. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2010 (endret) Ah takker, skal få gjort d i morra (viste ikke at occt var et program) edit: egentlig ikke no need for d mer, når jeg lasta ned programmet så crasha pcn, og lager så når jeg skrur den på nå, så har sendt inn til rep Endret 22. juli 2010 av homesmasher Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå