Spill&Dill Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Har GET bredbånd og siste dager så har hastigheten vørt mildt sagt treg. Går jeg på trådløst nettverks tilkobling så viser hastigheten kun 1.0 MBPS. Prøvd systemoppretting og reparere nettverkstilkobling men det hjelper bare noen minutt(er) før hastigheten er tilbake til et minimum. Noen måte jeg kan sjekke om det er linja eller pc som er feilen? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Det kan komme av så mangt, har det alltid vært slik? Eller skjedde det nå plutselig? Har du prøvd med kabel og gått inn på http://speedtest.net og valgt den gule stjernen og sett hva du får i linje hastighet? Hvilken pakke har du fra GET? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Høre jo ut som et problem i kommunikasjonen mellom PC og router. Det kan være signal/støy som får hastigheten på trådløsbiten til å gå ned. Logg inn på routeren og endre kanal. Du kan også prøve å oppgradere driver til trådløskortet. Er det USB-kort, så prøv en annen USB-port. Lenke til kommentar
Spill&Dill Skrevet 21. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2010 Ser ut som feilen var hos GET...etter 2 dager med feil så ble det plutselig i orden uten at jeg gjorde noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå