bIsk0p Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Når spillet ikke koster mer enn 150,- så blir det nok kjøp på meg! Noen som har prøvd det med G25? Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Er det flere enn meg som sliter med å konfigurere controller-instillingene? Hos meg er de grået ut, sammen med interface options, og umulig å velge. Det skal jo være mulig å spille med gamepad, men det går jo ikke å velge noe annet enn mus og tastatur... Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Hei! Varsler om at denne og en annen tråd med veldig likt tema, opprettet av Bergseten, er flettet sammen. Emnetittel er også pusset litt på, slik at den beskriver trådens innhold bedre. Denne posten skal ikke kommenteres her i tråden, eventuelle reaksjoner på veiledning taes på PM Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 (endret) Da var spillet kjøpt, installert og prøvd. Ikke imponert så langt. * Opplever lagg/hakking (kan skyldes at jeg sitter på trådløs, men opplever ikke dette i BC2) * Kan ikke bruke ratt, eller bytte på kontrollene i det HELE tatt! * Ikke optimalt for 3 skjerm oppsett. * Grafikken er helt ok, ikke spesielt vakker.. * Kan ikke velge manuelt gir Skal prøve litt mer framover og se om inntrykket blir noe bedre. Endret 27. juli 2010 av bIsk0p Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 (endret) * Opplever lagg/hakking (kan skyldes at jeg sitter på trådløs, men opplever ikke dette i BC2) - Jeg opplever aldri lagg og kjører også på Wlan. * Kan ikke bruke ratt, eller bytte på kontrollene i det HELE tatt! - Controller settings skal åpnes ved launch. Dette ble gjort slik at alle skulle stille likt ved launch. * Ikke optimalt for 3 skjerm oppsett. - Kjenner jeg ikke til. * Grafikken er helt ok, ikke spesielt vakker.. - Grafikken hos meg fikk et kjempeløft etter at jeg satte det til å kjøre i windowed mode. Ved fullscreen klager skjermen også på at oppløsningen ikke støttes (1080p), noe den gjør. Windowed mode i 1080p er også fullscreen... * Kan ikke velge manuelt gir - Har jeg ikke tenkt over Jeg elsker dette spillet og kommer til å spille mye fremover! Endret 27. juli 2010 av MogensAlfonse Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Skal se om jeg får spilt litt mer fremover, konseptet virket gøy. Men det var noen småting jeg ikke helt likte.. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Vel, er lvl 30 og må vel dessverre si at jeg er litt lei. Det er utrolig vanskelig å finne løp med 8 spillere, nesten helt umulig. Har faktisk ikke sett det siden lvl 10 x) Pursuit er vel det som har holdt meg gående, men nå som de har nerfet rep'en, så er det liksom ikke det samme lengre Det er også lite å gjøre. Sprint, Cirquit og Pursuit. Hvor er drifting og Drag? Det går rykter om at dette skal komme, men når vet jeg ikke. En annen ting som er sinnsykt irriterenes er at BMW M3 er den klart beste bilen man kan få kjøpt... laaame Jeg kjører med "wasd", men tror kjøreopplevelsen kan bli bedre om mann bruker ratt og pedal, noe jeg ikke har. Logitec sitt skulle visst virke. Snakket med flere som brukte dette. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Peiling på hvordan de klarte å velge ratt til å kjøre med allerede? Lenke til kommentar
G27 Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Står visst noe info om hvilke kontrollere som er støttet av NFSWorld. Men er ikke sikker på hvor. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Hvis de ikke gjør det mulig for meg å kjøre med ratt snart, så gir jeg opp spillet! Utrolig monotont slik det er nå. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Enda ikke mulig å få brukt rattet, noen som har noe uttalelser rundt slikt å linke til? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Når spillet ikke koster mer enn 150,- så blir det nok kjøp på meg! Noen som har prøvd det med G25? Skulle ikke dette være gratis? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Når spillet ikke koster mer enn 150,- så blir det nok kjøp på meg! Noen som har prøvd det med G25? Skulle ikke dette være gratis? Er vel smartingene som ville starte før alle andre som måtte betale Lenke til kommentar
JULINGiKAKE Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 The Need for Speed (1994) Need for Speed II (1997) Need for Speed III: Hot Pursuit (1998) Need for Speed: High Stakes/Need for Speed: Road Challenge (1999) Need for Speed: Porsche Unleashed (2000) Savner de gode gamle need for speed spillene. Lurer på hvorfor de ikke heller fornyer dem litt? Det var tider det :mimre: Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 The Need for Speed (1994) Need for Speed II (1997) Need for Speed III: Hot Pursuit (1998) Need for Speed: High Stakes/Need for Speed: Road Challenge (1999) Need for Speed: Porsche Unleashed (2000) Savner de gode gamle need for speed spillene. Lurer på hvorfor de ikke heller fornyer dem litt? Det var tider det :mimre: linky Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Der fjernet jeg World fra min Pc iallefall, er skuffet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå