Gå til innhold

Need For Speed World tråden - prat og diskusjon

Anbefalte innlegg

Lager en lik til den jeg har lagd på Gamer.no, siden ikke alle her er medlem der! :)

--------------------------------------------------------

http://world.needforspeed.com

Ser ut til at dette kan bli et MMORG (Massively Multiplayer Online Racing Game). Ser lovende ut, men EA har litt å bevise etter de 4-5 siste Need for Speed titlene. Denne gangen har de satt sammen byene ifra Most Wanted og Carbon (correct me if i'm wrong), så da skal det ikke klages på størrelsen på verdenen du beveger deg i. De lover mange fler biler og mange flere upgrades enn noe annet Need for Speed spill. Men det viktigste er om gameplayet blir bra, og hvordan multiplayer-opplevelsen faktisk blir.

La oss håpe det blir bra. Starter med noen screenshots her, legger ut mer info og videoer senere. Alt dere kan bidra med settes pris på! :)

screen7_large.jpg

screen4_large.jpg

screen5_large.jpg

screen8_large.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser lovende ut, og konseptet har jo potensialet!

Blir spennende, gleder meg litt :)

Ja, Need for Speed serien har potensiale - hvis man ser tilbake på Porsche 2000, Motor City Online, NFS2 og NFS3:HP! :D

Men ja, vi får se hvordan det blir. Er veldig interessert i å få prøvd beta-demoen! :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Har prøvd det litt nå, og tror det kan bli bra når det kommer. Blir litt ensformig nå, siden det eneste man kan gjøre er å kjøre løp, men det kommer vel en update snart.

Noen som vet hvor man kan se når man kan spille det? Har prøvd å spille det nå i det siste, men serveren er vel nede...

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Herregud, prøvde nettopp betaen og hjelpe meg.

Som jeg fryktet har de ikke gjort noen ting med styringen på bilen, føltes helt lattelig ut å kjøre.

Nei, jeg kommer nok til å styre unna dette spillet også.

Siste NFS jeg likte var vel Hot Prosuit eller hva det het.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Noen her som skal kjøpe dette? Det er et online street racing spill. Det er også med free roam ;) Jeg spilte betaen i 2 dager, og må si at jeg syntes spillet virket helt okei :) Har spilt project torque før, men NFSW var i en klasse over. Det koster 177kr på EA-store om jeg husker rett :) Måten man finner race på er at man kjører rundt i byen (samme by som most wanted, med noen endringer) og, vel, finner race som er merket av på kartet. Man kjører rundt med andre spillere på free roamen, og har chat så man kan snakke :) Man kan få politi etter seg som i flere av de andre NFS spillene. På tirsdag starter spillet for de som kjøper spillet før tirsdag. 27th er åpningen for alle. Man kan spille gratis til lvl 10. Maks lvl er 50 mener jeg.

http://world.needforspeed.com/ her er siden.

Lenke til kommentar

Litt sånn smått med info :)

For de som har kjøpt starter packen, starter spillet i løpet av dagen. For de andre starter spillet den 27 juli. Akkurat klokkeslett for i dag vet jeg ikke. Kjøper du starter pakken på EA store, blir accounten din automatisk oppgradert (slik som jeg har forstått det), men kjøper du pakken fra en av de andre leverandørene/partnerne til EA, får du en aktiveringsnøkkel på mail.

Jeg gleder nå meg til å spille. Syns det så bra ut, til tross for at det lignet mye på most wanted og carbon. Syns selv da at Most Wanted var kjempe underholdende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...