Mw2-SnipeR Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Hei, når jeg legger filmer ut på youtube blir kvaliteten elendig. Kvaliteten er bra når jeg spiller filmen av i windows media player, men av en eller annen grunn blir kvaliteten dårlig når jeg uploader filmen på youtube. Jeg bruker disse innstillingene: Har også prøvd andre innstillinger, men får bare samme dårlige resultat. Jeg bruker en Dazzle Video Creator DVC 103 til å recorde fra ps3'en min. Hadde blitt utrolig glad hvis noen hadde en løsning på dette problemet. Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Hei, når jeg legger filmer ut på youtube blir kvaliteten elendig. Kvaliteten er bra når jeg spiller filmen av i windows media player, men av en eller annen grunn blir kvaliteten dårlig når jeg uploader filmen på youtube. Jeg bruker disse innstillingene: Har også prøvd andre innstillinger, men får bare samme dårlige resultat. Jeg bruker en Dazzle Video Creator DVC 103 til å recorde fra ps3'en min. Hadde blitt utrolig glad hvis noen hadde en løsning på dette problemet. Det samme skjer med meg. Når jeg ser den i windows media player så "OMG dette var bra kvalitet" og når jeg uploader den på youtube. "WTF!?" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå