Combat33 Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Hei! Hvilke minne brikker ville Dere ha anbefalt på IC7-G Se litt på denne linken om performance. http://www.abit.com.tw/abitweb/webjsp/engl...OCNO=en_0306134 Prøv å ikke ta helt av på pris, ønske om 2*512 mb som jeg skal kjøre i dual Mvh Combat33 Lenke til kommentar
CFD Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Jeg ville ha valgt noe Twinmoswinbond brikker eller noen Corsair brikker. Har selv 2stk 512Twinmoswinbond brikker og de kjører jeg på 200mhz 2-3-2-2.0 (takler ikke mindre en 3 på den ene) Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Det er fremdeles så mye problemer med timings på raske minnehastigheter på i875 chipsettene at det er lite vits i å påkoste veldig dyrt minne. Jeg klarer akkurat like bra hastigheter med billig twinmos som med corsair xms3500 brikker til dobbel pris. Så nå er corsair brikkene solgt.... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Det er fremdeles så mye problemer med timings på raske minnehastigheter på i875 chipsettene at det er lite vits i å påkoste veldig dyrt minne. Jeg klarer akkurat like bra hastigheter med billig twinmos som med corsair xms3500 brikker til dobbel pris. Så nå er corsair brikkene solgt.... Helt riktig det du skriver der,men ver obs på at det gjelder for Corsair 3500 kjøper du Corsair 3200 er prob løst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå