Paranoid Nisse Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 (endret) Hei! Pc'n min har vært litt grumsete i det siste. Hengt seg opp, spesielt under pc spill. Se her. Men jeg har et bilde i vedlegg av prossesoren min. Tyder det på at den er stekt? Tok jo viften av å på. Faktisk festet den ordentlig. Faila første gang. Men fikk en CPU Overheat Error. Men jeg ser vifta går! Det jeg vil frem til er: Bildet og om hvor mange feil måter det går ann å ha satt på en vifte som ser satt på heeelt fint. Endret 18. juli 2010 av Last Wordz Lenke til kommentar
Romis Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Gå rett inn i BIOS med en gang du starter datamaskinen ved å trykke DEL, og se på temperaturen når den starter. Hvis det er rundt 60/70 grader eller over trenger du ny vifte. Lenke til kommentar
Paranoid Nisse Skrevet 18. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2010 Skal sjekke det! Men hva med bildet? Takk for rask respons! Lenke til kommentar
Romis Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Jeg ser du ikke har en kjøler der. Tror det kan være problemet. Lenke til kommentar
Paranoid Nisse Skrevet 15. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2010 Tok av kjøleren for å ta bilde av prossesoren til nisse Jeg fant ut hva som har skapt problemet, internt lydkort som gikk bananas :O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå