Gå til innhold

IPhone 3G treg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nei, bare det som kom i slutten av Juni, var vel os 4 det kanskje. Etter dette krasjet hele hardisken på pc,en min. (tror ikke det var itunes,da) derfor ikke synka mot itunes etter det. Blir det bedre etter oppdatering til 4.1 ?

Noen som vet om jeg kan finne tilbake til musikken jeg kjøpte via itunes, eller må den kjøpes på ny ? for ikke å snakke om programmene ? Blir slikt lagret under min konto i itunes ? anyone :whistle:

Lenke til kommentar

Kan i alle fall bekrefte deg at en del eldre telefoner har problemer med denne oppdateringen, mulig 4.1 fikser det.

Andre ting som bør gjøres er å sjekke at du ikke bruker unødvendige apps i bakgrunnen og at du har så mye ledig minne som mulig.

Lenke til kommentar

Har selv en iPhone 3G, og den ble suppetreg etter at jeg oppdaterte til 4.0. Men etter 4.0.1 har det blitt betraktelig bedre, så vil anbefale du prøver det.

Da prøver vi det. Takk for hjelp.

Er det noen av dere som vet om

det som tidligere er kjøpt iTunes lar seg laste ned på nytt.

Alt forsvant da pc en krasjet desverre.

Lenke til kommentar

App Store programmer går helt fint å laste ned på nytt, iTunes Store ting kan du i utg. pkt ikke laste ned på nytt, men mener jeg har lest folk har kontaktet Apple og fått lov til å laste ned på nytt. Kontakt dem i så fall før du gjør noe med iPhonen din!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...