Tablespoon Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Åpna opp MW2 Multiplayer etter å ha spillt igjennom campaign idag. Får etter kort tid beskjeden Cheat Detected i IW4 Console. Jeg kjøpte spillet på Torsdag (Retail versjon). Jeg har ikke cheatet, og jeg har heller ikke noen form for hacks installert på min PC. Betyr dette at jeg er blitt permanent bannet? Ifølge steam support er det ikke mulig å bli unbanna, så viss dette er tilfellet blir jeg relativt irritert. 450kr rett ut vinduet. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Det kan hende PunkBuster som du bruker har oppdaget modifiserte filer, eller annen form for hacks, det vil si hacks du har brukt på andre spill som ligger igjen på pc-en. Eller at du har skrevet noe i console som virker veldig usannsynlig. Lenke til kommentar
Nakmus Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Du er banna ja - og VAC-systemet tar ikke feil. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Ble også bannet i dag, men jeg skjønner ikke helt, jeg har ALDRI, og jeg gjentar ALDRI, brukt hacks eller lignende i NOEN spill. Men men, nå var ikke MW2 akkurat noen diamant innen gaming :/ Lenke til kommentar
bjornawarjar Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Det skjedde med meg også, plutselig bannet. Skjedde etter at jeg ble kastet inn på en server der alle jukset i stor stil. Det er visst en gjeng som hacker kontoer og bruker diverse hacks ++ på disse. Resultatet er at du blir bannet selv om du som person er uskyldig. Bortkastede penger. Prøvde å få til en workaround med steam, men de er jo alt annet enn samarbeidsvillige. De nekter også å overføre lisensen til en ny konto selv om jeg kan bevise at jeg ikke jukset selv. Dette er slett kundebehandling. Sendte en ganske kravstor e-post tilbake til de med krav om bedre sikkerhet så får vi se hva de sier. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 De sier at de ALDRI opphever permanent bans, noe som er helt latterlig, grunnet at mange av de som blir bannet fra MW2, har aldri brukt/villet brukt hacks, men har kommet inn på disse hacka serverene som fucker alt opp hvis du får noe respons, så post det her Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 27. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2010 (endret) Fikk denne gladmeldingen på epost nå: Restoring your access to Call of Duty: Modern Warfare 2 on Steam Hello, Recently, your Steam account was erroneously banned from Call of Duty: Modern Warfare 2. This was our mistake, and I apologize for any frustration or angst it may have caused you. The problem was that Steam would fail a signature check between the disk version of a DLL and a latent memory version. This was caused by a combination of conditions occurring while Steam was updating the disk image of a game. This wasn't a game-specific mistake. Steam allows us to manage and reverse these erroneous bans (about 12,000 erroneous bans over two weeks). We have reversed the ban, restoring your access to the game. In addition, we have given you a free copy of Left 4 Dead 2 to give as a gift on Steam, plus a free copy for yourself if you didn't already own the game. To share your extra copy of Left 4 Dead 2 with a friend, you can 'Manage Gifts and Guest Passes' from the 'Games' Menu in Steam, or visit this article on the Steam Support site for detailed instructions: https://support.steampowered.com/kb_article.php? ref=4502-TPJL-2656 . To access your own copy of Left 4 Dead 2, visit your library of games in Steam. If you didn't already own the game, it will now be listed among your others there, and is available for download immediately. Regards, Gabe Newell President, Valve Så ikke bare er jeg unbannet, jeg får også gratis l4d2. Ser ut som dette var ett stort problem, så jeg tipper dere andre har fått det samme. Endret 27. juli 2010 av Tablespoon Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Bra gjort av Valve! Slikt liker man Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Hm, hvorfor ikke bare bruke alteriwnet? Lenke til kommentar
bjornawarjar Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 (endret) Fikk denne gladmeldingen på epost nå: Restoring your access to Call of Duty: Modern Warfare 2 on Steam [.....] Regards, Gabe Newell President, Valve Så ikke bare er jeg unbannet, jeg får også gratis l4d2. Ser ut som dette var ett stort problem, så jeg tipper dere andre har fått det samme. Jeg har ikke fått noen slik e-post, men jeg har fått opp L4D2 på min liste Spent på å prøve om MW2 fungerer når jeg kommer hjem. Edit: Rettet en skriveleif Endret 27. juli 2010 av bjornawarjar Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 "snip" Hadde det ikke vært for den feilen hadde du aldri fått igjen spillet, selv om du faktisk ikke har jukset på noen måte. Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Første gang jeg ønsker att jeg ble bannet Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Fikk samme meldingen som tablespoon Lenke til kommentar
Endre0 Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Jeg ser at du har fått melding om at det var en feilmelding. Dagbladet har skrivet om det også: Her kan du lese hva som stod hos Dagbladet Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Vel.. nå er det ihvertfall klart att VAC har en un-ban funksjon, det kunne man ikke tro basert på tidligere erfaringer Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Nice, man får et L4D2 eksemplar selv, i tillegg til at man kan gi bort et. Hvorfor kjøpte jeg ikke MW2 på steam?! Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Jeg gjorde, har bare nesten aldri spillt, håper jeg fikk! Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 (endret) Noen som vil bytte den ekstra kopien mot CS:S, DoD:S & TF2? EDIT: Så nå att det bare var gjestepass Endret 27. juli 2010 av Karmany1234 Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Hvorfor fikk ikke jeg L4D?? Bare fordi jeg hater mw2 og aldri spillet mer? Lenke til kommentar
bjornawarjar Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Nå datt e-posten inn til meg også Jeg fikk tidligere beskjed om at jeg var VAC-Bannet, så de har tydeligvis muligheten til å oppheve denne, men gjør det ikke til vanlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå