Gjest vetikke Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 (endret) Kristian og Kristian En historie av Trådstarter Jeg og du sitter i sofaen med pizza foran oss og ser på tv. Det var visst litt spennende det som gikk der. Han Kristian med dialekt fulgte nøye med. Jeg - den andre Kristian med typisk og vanlig østlandsdialekt så på noe helt annet, han gutten som satt ved siden av i sofaen med store fine tv-øyne. Jeg så på ansiktet hans, den fine halsen, skuldrene, magen, lårene, bena og føttene. Og tilbake igjen, men da med et stopp sånn omtrent på skrittet hans. Det så ut som om det bulet ut. Jeg ble litt nysgjerrig av å se på den bulen som stakk ut. Prøvde å se for meg hvordan utstyret hans så ut. Tenkte at den var stor, hvert fall ut fra hans utseende å bedømme. Ville ta på den å kjenne. Turte jeg? Ja, jeg bøyde meg over han, la hånden min på låret hans. Han så på meg. Med sine fine klare øyne. Så meg rett i øynene mine og hvisket "fortsett du.." "Fortsett du.. " sa han til meg. Hvordan skulle jeg ta det? Ironisk? Nei, han så jo nesten litt kåt ut med de bløte, brune øynene sine. Jeg bestemte meg for å klå litt mere på lårene hans. Litt opp og ned, forsiktig. Han så på meg. Pustet litt. Og strøk meg over kinnet. Jeg blei varm inni meg, kjente det kilte litt i kroppen og i skrittet. Han snudde seg mot tv-en igjen. Så på at en dame ble arrestert av to eller tre politimenn. Hun så ikke så veldig lei seg ut. Jeg satte meg opp slik at jeg satt bedre og nærmere den tiltrekkende gutten som satt ved siden av meg. Jeg ville ta av skjorta mi nettopp fordi det var begynt å bli varmt her inne i stuen. Jeg tok hvert fall av meg gensern, snudde meg og strakk meg bort til enden av sofaen for å legge den fra meg. I det jeg strakk meg bort kjente jeg Kristian med den koslige sørlandsdialekten ta et tak rundt meg, forsiktig. Følte hånden sin på magen min - innsiden av skjort mi også. Han kom ned til boxerkanten. «hva kom han til å gjøre nå a» tenkte jeg. Han og jeg satt nå face-to-face og så på hverandre, dypt inn i øynene. Kristian bøyde seg mot meg, tok den ene hånden sin rundt halsen min og kysset meg mykt på kinnet. «Oi» sa jeg og smilte til han. Han smilte et lurt smil tilbake. Han kysset meg igjen, litt lenger denne gangen. Samtidig kjente jeg hånden hans gå nedover magen min og ned forbi boxerkanten. Faktisk ned i buksa. Han tok et godt tak og gned litt. Jeg ble litt tent av det. Merket at jeg fikk et typisk mårrabrød med en gang. Han så på meg igjen med det lure smilet sitt og bet leppene sine. «Tror han er litt kåt også nå, jeg» tenkte jeg. Kjente hånden hans krype seg inn på innsida av boxern min, og tok tak rundt mitt stive lem. Han dro litt i den - opp og ned. Jeg stønnet litt og han så meg, kysset meg igjen. Han dro så av meg buksa og skjorta så jeg satt i sofaen hans i kun min knall gule Bjørn Borg boxer. Han ble helt tydelig tent av dette. For hans eget store lem syntes nå godt som en bul ut av den grå joggebuksa hans. Jeg tok tak. Det var deilig å kjenne den, kjenne at den ble enda litt hardere i det jeg holdt på den. Jeg dro buksa hans ned på knærne og oppdaget det at han ikke hadde noe boxer under. Jeg lo, og han lo tilbake. «Runk meg du, så runker jeg deg» sa han til meg, lavt. Behagelig stemme han hadde altså. Jeg tok et godt tak rundt den og begynte forsiktig å runke han. Han nøt det. Jeg også nøt å bli runket. Føltes så.. så deilig. Etter omtrent fem minutter kjente jeg at han begynte å puste tyngre og tyngre. Samme med meg. Jeg stoppet og blyde meg mot han og kysset han. Så hvisket han til meg «får jeg lov å suge deg til du kommer?». Jeg svarte med bare å nikket forsiktig. Han smilte tilbake som om han sa et ja. Dæven så deilig det var. Kjente tungen hans bevege seg samtidig som det gikk opp og ned på lemmet mitt inni munnen hans. Herregud så godt. Og bare noen strakser etterpå kom jeg. Han fikk alt i munnen, men det var visst no problemo, han likte det han. Han ba meg gjøre det samme med han. Suge han til han kom. Og det gjorde jeg. Han kom og sprutet rett i munnen og ansiktet mitt. Herlig. Vi gikk i dusjen og tok oss en rask dusj. Skyldte oss og tørket oss. Eller med andre ord; tørket hverandre, og vi kjente begge at vi ville gå enda lenger og vidrere fra det vi begynte på tidligere på kvelden. Han dro meg med til den store sengen hans. 1.80 bred og kanskje to meter lang. Han la meg ned så jeg lå på ryggen. Han la seg oppå meg og kysset meg på munnen og så nedover brystet og magen. Herregud så deilig det var. Ned til mitt store lem som han kalte det, og på nytt begynte han å suge meg. Herlig. Men denne gangen ikke til jeg kom. Han visste at jeg visste at han hadde gjort dette mange ganger før, altså hatt sex, mens jeg visste at han visste at jeg bare hadde hatt sex så vidt over 0 ganger. Og kun med et kjønn, han hadde hatt en affære meg begge «genders». Han er vill altså. Men det er kanskje like greit. Han visste jo hva han drev med. Han kysset seg oppover magen min igjen og til munnen min igjen. Klinings denne gangen. Tunge også. «Er du klar» spurte han. «hæ, klar til .. ?» Jeg merket at blodet begynte å pumpe litt raskere og at jeg var litt nervøs og spent. Jeg visste jo nøyaktig hva han snakket om. Men jeg villle høre han hviske det til meg. «Det vet du, Kristian» sa han. «Litt knulling ikke sant, du er klar for det?» Jeg klarte ikke å tenke klart, men visste hva jeg ville. «ja.. jeg er vel det» svarte jeg. Spent og nervøs på hvor vondt det ville bli. Han brukte ikke kondom, han likte ikke det. Vel, så lenge han ikke hadde noen sykdommer så samme faen. Han løftet meg litt i sengen så jeg lå litt bedre til. Slik at analhullet mitt stakk litt opp og sa «kom inn hit da» til det store lysebrune lemmet til han med dialekten. Rundt lemmet hans var det en liten og svart skog. Håret måtte vel det være. Likte at han hadde hår der. Liksom litt mer mann. Han strakk seg etter noe. Glidemiddel. Selvfølgelig er det viktig ved analt samleie. Han slapp rikelig med dette middelig rundt analåpningnen min og oppå lemmet hans. Jeg så opp og på han og det store fine utstyret han hadde der mellom de hårete bena. Sånn som meg. Ikke akkurat lite hår jeg hadde heller. Men sånn er det å være biologisk fra et annet land i Sør-Amerika. «Nå skjer det, gutt» utbrøt det fra han. Jeg tenkte ikke på noen ting og svarte heller ikke. Jeg kjente kun at det store lemmet hans begynte å trenge seg inn i meg. Off, det var ikke akkurat smertefritt. Men da han kom inn i i hullet var det greit. Jeg stønnet og pustet tungt og litt tyngre etterhvert. Han også pustet tungt. Det var jo deilig da. Hadde jeg aldri trodd. Etter en stund kjente jeg at han pulte meg raskere og raskere og til slutt følte jeg at noe rant inni meg på en måte. Som om han hadde kommet inni meg, og det var vel nettopp det som hadde skjedd. Alt bare rant ut gjennom det eneste hulle en gutt har i underlivet, nemlig rævhullet. Ingen annen vei ut. Hvis man ser bort fra urinveien og ut penisen da. Han pustet tungt og jeg kysset han. Han la seg oppå meg igjen og roet ned. Jeg hadde litt vondt i rumpa nå, men nytelsen var større og da tenkte jeg ikke noe mer på smerten. Tenkte kun på det deilige lemmet til den kjekke gutten med sammet navn som meg, ett år yngre og med en annen dialekt som lå oppå meg med hånden sin på kuken min. Før vi gikk i dusjen runket og sugde han meg til jeg kom igjen. Herregud så deilig. Herlig. I dusjen sto vi begge. Og denne gangen ikke noe seksuelt. Bare dusjet og så på hverandre og smilte litt. «La oss sette oss ned på gulvet» hvisket han til meg. «Javel..» sa jeg og vi satte oss ned. Vi begge hadde et nok så langt lem. Langt nok; ca 16-17 cm. Trenger ikke flere cm enn det syntes jeg. Vi begge hadde omtrent lite mye hår både foran og bak i rumpa. Han lente hodet sitt på skulderen min og lukket øynene. Vannet rant fra dusjen enda. Varmt vann. Så sa han: «Dette har vært den deiligste dagen i mitt liv» Jeg smilte bredt til han og kysset han. «Like måte, det var helt utrolig». Endret 18. juli 2010 av Alastor Lenke til kommentar
Asken Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 (endret) Avsnitt hadde vært fint, ja. Endret 18. juli 2010 av Ashen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Lurer på om denne skulle vært postet under egentprodusert kultur eller hva det nå heter. Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Som sagt over her. Det hadde blitt mye enklere å lese teksten hvis du hadde delt den opp litt Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Som sagt over her. Det hadde blitt mye enklere å lese teksten hvis du hadde delt den opp litt Desverre er den gjestepostet så TS får ikke lagt inn noen avsnitt nå, men jeg rapporterte den så om noen moderatorer er snille så kanskje de slenger inn noen avsnitt. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Hadde lyst å lese historien, så jeg tok meg like godt friheten å lage avsnitt. Hele historien er derfor - med avsnitt - i spoiler under. Ikke så kjempedårlig skrevet, og utvilsomt en meget spesiell og lærerik opplevelse om dette er en sann historie Kristian og Kristian En historie av Trådstarter Jeg og du sitter i sofaen med pizza foran oss og ser på tv. Det var visst litt spennende det som gikk der. Han Kristian med dialekt fulgte nøye med. Jeg - den andre Kristian med typisk og vanlig østlandsdialekt så på noe helt annet, han gutten som satt ved siden av i sofaen med store fine tv-øyne. Jeg så på ansiktet hans, den fine halsen, skuldrene, magen, lårene, bena og føttene. Og tilbake igjen, men da med et stopp sånn omtrent på skrittet hans. Det så ut som om det bulet ut. Jeg ble litt nysgjerrig av å se på den bulen som stakk ut. Prøvde å se for meg hvordan utstyret hans så ut. Tenkte at den var stor, hvert fall ut fra hans utseende å bedømme. Ville ta på den å kjenne. Turte jeg? Ja, jeg bøyde meg over han, la hånden min på låret hans. Han så på meg. Med sine fine klare øyne. Så meg rett i øynene mine og hvisket "fortsett du.." "Fortsett du.. " sa han til meg. Hvordan skulle jeg ta det? Ironisk? Nei, han så jo nesten litt kåt ut med de bløte, brune øynene sine. Jeg bestemte meg for å klå litt mere på lårene hans. Litt opp og ned, forsiktig. Han så på meg. Pustet litt. Og strøk meg over kinnet. Jeg blei varm inni meg, kjente det kilte litt i kroppen og i skrittet. Han snudde seg mot tv-en igjen. Så på at en dame ble arrestert av to eller tre politimenn. Hun så ikke så veldig lei seg ut. Jeg satte meg opp slik at jeg satt bedre og nærmere den tiltrekkende gutten som satt ved siden av meg. Jeg ville ta av skjorta mi nettopp fordi det var begynt å bli varmt her inne i stuen. Jeg tok hvert fall av meg gensern, snudde meg og strakk meg bort til enden av sofaen for å legge den fra meg. I det jeg strakk meg bort kjente jeg Kristian med den koslige sørlandsdialekten ta et tak rundt meg, forsiktig. Følte hånden sin på magen min - innsiden av skjort mi også. Han kom ned til boxerkanten. «hva kom han til å gjøre nå a» tenkte jeg. Han og jeg satt nå face-to-face og så på hverandre, dypt inn i øynene. Kristian bøyde seg mot meg, tok den ene hånden sin rundt halsen min og kysset meg mykt på kinnet. «Oi» sa jeg og smilte til han. Han smilte et lurt smil tilbake. Han kysset meg igjen, litt lenger denne gangen. Samtidig kjente jeg hånden hans gå nedover magen min og ned forbi boxerkanten. Faktisk ned i buksa. Han tok et godt tak og gned litt. Jeg ble litt tent av det. Merket at jeg fikk et typisk mårrabrød med en gang. Han så på meg igjen med det lure smilet sitt og bet leppene sine. «Tror han er litt kåt også nå, jeg» tenkte jeg. Kjente hånden hans krype seg inn på innsida av boxern min, og tok tak rundt mitt stive lem. Han dro litt i den - opp og ned. Jeg stønnet litt og han så meg, kysset meg igjen. Han dro så av meg buksa og skjorta så jeg satt i sofaen hans i kun min knall gule Bjørn Borg boxer. Han ble helt tydelig tent av dette. For hans eget store lem syntes nå godt som en bul ut av den grå joggebuksa hans. Jeg tok tak. Det var deilig å kjenne den, kjenne at den ble enda litt hardere i det jeg holdt på den. Jeg dro buksa hans ned på knærne og oppdaget det at han ikke hadde noe boxer under. Jeg lo, og han lo tilbake. «Runk meg du, så runker jeg deg» sa han til meg, lavt. Behagelig stemme han hadde altså. Jeg tok et godt tak rundt den og begynte forsiktig å runke han. Han nøt det. Jeg også nøt å bli runket. Føltes så.. så deilig. Etter omtrent fem minutter kjente jeg at han begynte å puste tyngre og tyngre. Samme med meg. Jeg stoppet og blyde meg mot han og kysset han. Så hvisket han til meg «får jeg lov å suge deg til du kommer?». Jeg svarte med bare å nikket forsiktig. Han smilte tilbake som om han sa et ja. Dæven så deilig det var. Kjente tungen hans bevege seg samtidig som det gikk opp og ned på lemmet mitt inni munnen hans. Herregud så godt. Og bare noen strakser etterpå kom jeg. Han fikk alt i munnen, men det var visst no problemo, han likte det han. Han ba meg gjøre det samme med han. Suge han til han kom. Og det gjorde jeg. Han kom og sprutet rett i munnen og ansiktet mitt. Herlig. Vi gikk i dusjen og tok oss en rask dusj. Skyldte oss og tørket oss. Eller med andre ord; tørket hverandre, og vi kjente begge at vi ville gå enda lenger og vidrere fra det vi begynte på tidligere på kvelden. Han dro meg med til den store sengen hans. 1.80 bred og kanskje to meter lang. Han la meg ned så jeg lå på ryggen. Han la seg oppå meg og kysset meg på munnen og så nedover brystet og magen. Herregud så deilig det var. Ned til mitt store lem som han kalte det, og på nytt begynte han å suge meg. Herlig. Men denne gangen ikke til jeg kom. Han visste at jeg visste at han hadde gjort dette mange ganger før, altså hatt sex, mens jeg visste at han visste at jeg bare hadde hatt sex så vidt over 0 ganger. Og kun med et kjønn, han hadde hatt en affære meg begge «genders». Han er vill altså. Men det er kanskje like greit. Han visste jo hva han drev med. Han kysset seg oppover magen min igjen og til munnen min igjen. Klinings denne gangen. Tunge også. «Er du klar» spurte han. «hæ, klar til .. ?» Jeg merket at blodet begynte å pumpe litt raskere og at jeg var litt nervøs og spent. Jeg visste jo nøyaktig hva han snakket om. Men jeg villle høre han hviske det til meg. «Det vet du, Kristian» sa han. «Litt knulling ikke sant, du er klar for det?» Jeg klarte ikke å tenke klart, men visste hva jeg ville. «ja.. jeg er vel det» svarte jeg. Spent og nervøs på hvor vondt det ville bli. Han brukte ikke kondom, han likte ikke det. Vel, så lenge han ikke hadde noen sykdommer så samme faen. Han løftet meg litt i sengen så jeg lå litt bedre til. Slik at analhullet mitt stakk litt opp og sa «kom inn hit da» til det store lysebrune lemmet til han med dialekten. Rundt lemmet hans var det en liten og svart skog. Håret måtte vel det være. Likte at han hadde hår der. Liksom litt mer mann. Han strakk seg etter noe. Glidemiddel. Selvfølgelig er det viktig ved analt samleie. Han slapp rikelig med dette middelig rundt analåpningnen min og oppå lemmet hans. Jeg så opp og på han og det store fine utstyret han hadde der mellom de hårete bena. Sånn som meg. Ikke akkurat lite hår jeg hadde heller. Men sånn er det å være biologisk fra et annet land i Sør-Amerika. «Nå skjer det, gutt» utbrøt det fra han. Jeg tenkte ikke på noen ting og svarte heller ikke. Jeg kjente kun at det store lemmet hans begynte å trenge seg inn i meg. Off, det var ikke akkurat smertefritt. Men da han kom inn i i hullet var det greit. Jeg stønnet og pustet tungt og litt tyngre etterhvert. Han også pustet tungt. Det var jo deilig da. Hadde jeg aldri trodd. Etter en stund kjente jeg at han pulte meg raskere og raskere og til slutt følte jeg at noe rant inni meg på en måte. Som om han hadde kommet inni meg, og det var vel nettopp det som hadde skjedd. Alt bare rant ut gjennom det eneste hulle en gutt har i underlivet, nemlig rævhullet. Ingen annen vei ut. Hvis man ser bort fra urinveien og ut penisen da. Han pustet tungt og jeg kysset han. Han la seg oppå meg igjen og roet ned. Jeg hadde litt vondt i rumpa nå, men nytelsen var større og da tenkte jeg ikke noe mer på smerten. Tenkte kun på det deilige lemmet til den kjekke gutten med sammet navn som meg, ett år yngre og med en annen dialekt som lå oppå meg med hånden sin på kuken min. Før vi gikk i dusjen runket og sugde han meg til jeg kom igjen. Herregud så deilig. Herlig. I dusjen sto vi begge. Og denne gangen ikke noe seksuelt. Bare dusjet og så på hverandre og smilte litt. «La oss sette oss ned på gulvet» hvisket han til meg. «Javel..» sa jeg og vi satte oss ned. Vi begge hadde et nok så langt lem. Langt nok; ca 16-17 cm. Trenger ikke flere cm enn det syntes jeg. Vi begge hadde omtrent lite mye hår både foran og bak i rumpa. Han lente hodet sitt på skulderen min og lukket øynene. Vannet rant fra dusjen enda. Varmt vann. Så sa han: «Dette har vært den deiligste dagen i mitt liv» Jeg smilte bredt til han og kysset han. «Like måte, det var helt utrolig». Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Tråden flyttes over i egenprodusert kultur, avsnitt er redigert inn (takk til Sitronsaft), og emnefelt er redigert litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå