InsertNumLock Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Jeg har etterhvert fått opparbeidet meg et ganske stort arkiv av bilder, men alt er digitalt. Jeg har fått en del av bildene ut på papir som jeg har hengt på veggene og satt på reoler, men det er knapt med plass. Har folk noen tips og ideer om hvordan jeg kunne ha fått til et arkiv som jeg lett kan bla i? Vurderte en fotobok, men da kan jeg ikke legge til bilder etterhvert. Vurderte også noe ala disse reolene man ser i butikker som selger plakater. Hvor plakatene henger i stålrammer som et album. Men det spørs vel om det finnes noe lignende for foto. Noen som har noen fine tips? Lenke til kommentar
Blouberg Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Digital fotorammme er vel en mulighet. Pc/xbox etc koblet til TV er en annen. Har ikke sett den type plakatstativ for foto du nevner. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 18. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2010 Jeg vil helst bort fra det digitale. Ønsker å få det på papir på en eller annen finurlig måte. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Har du sett på portfoliomapper? Tror det er det nærmeste du kommer det du ønsker. Jeg ville nok vurdert fotobøker - trikset er å samle opp nok bilder til at du lage en fotobok som henger sammen tematisk. Lenke til kommentar
Jonta Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Photojojo er nok ganske i den gata. Photojojo - The Book blir anbefalt av blant andre David Hobby. Lurer på om jeg skal skaffe meg den jeg også. Lykke til, og del tipsene dine her. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 25. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2010 Nice! Masse fine ideer der inne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå