cnil Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Stemmer det at T610 ikke har HSCSD? Det står i testen her på amobil, men jeg syns det høres merkelig ut, spesielt siden T68 hadde det. Noen som kan si om den har/ikke har, eventuelt hvorfor den ikke har det? Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Stemmer det at T610 ikke har HSCSD? Det står i testen her på amobil, men jeg syns det høres merkelig ut, spesielt siden T68 hadde det. Noen som kan si om den har/ikke har, eventuelt hvorfor den ikke har det? Den har det. :wink: Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Det er jo en god grunn til at den ikke skulle ha det, det er jo så godt som ingen i Norge i hvert fall som bruker det. Dessuten er det svindyrt... Lenke til kommentar
geokri Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Det er jo en god grunn til at den ikke skulle ha det, det er jo så godt som ingen i Norge i hvert fall som bruker det. Dessuten er det svindyrt... er jo ikke svindyrt da! er jo mye billigere å bruke high speed enn gprs når man surfer på internett, synes det er greit å betale dobbel minuttpris for så å kunne surfe 4 ganger raskere Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Kan du sei meg kor den testen er? eller kor du har funnnet det på amobil? Lenke til kommentar
cnil Skrevet 20. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2003 Mente ikke test, sorry. Men på spesifikasjonene om T610 i prisguiden stod det at den ikke hadde det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå