Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

er jeg homofili?


Gjest har ikke peiling

Anbefalte innlegg

Gjest har ikke peiling

Hei jeg har en bruker her på forumet med velger og poste som gjest :).

 

 

Jeg lurer på om jeg er homofili vis jeg har sex med en annen gutt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-140898

Ehh, jo. Ingen hetro kunne tenke seg å ha sex med menn. Det er bare homofile og bilfile som kan tenke seg det.

 

Pluss dette med foreleske. Mange som driver med å ha sex med tusenvis av jenter, uten å ha følelser for en av dem engang.

Lenke til kommentar

Ehh, jo. Ingen hetro kunne tenke seg å ha sex med menn. Det er bare homofile og bilfile som kan tenke seg det.

 

Pluss dette med foreleske. Mange som driver med å ha sex med tusenvis av jenter, uten å ha følelser for en av dem engang.

Kanskje på tide å følge med på skolen...? Jeg er jente, og kunne godt tenkt meg å ha samleie med en annen jente, men dette gjør meg ikke bifil da jeg kun blir forelsket i gutter, og heller ikke kunne tenkt og gått inn i et forhold med det samme kjønn. Ikke vær så jævla generaliserende!

 

Om så en som er veldig åpent når det gjelder sex, og vil kun eksprementere litt med det samme kjønn, så vil det ikke dermed si at personen er bifil/lesbisk/homofil, vettu.

 

/facepalm

Endret av Frk. Snasen
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Ehh, jo. Ingen hetro kunne tenke seg å ha sex med menn. Det er bare homofile og bilfile som kan tenke seg det.

 

Pluss dette med foreleske. Mange som driver med å ha sex med tusenvis av jenter, uten å ha følelser for en av dem engang.

Kanskje på tide å følge med på skolen...? Jeg er jente, og kunne godt tenkt meg å ha samleie med en annen jente, men dette gjør meg ikke bifil da jeg kun blir forelsket i gutter, og heller ikke kunne tenkt og gått inn i et forhold med det samme kjønn. Ikke vær så jævla generaliserende!

 

Om så en som er veldig åpent når det gjelder sex, og vil kun eksprementere litt med det samme kjønn, så vil det ikke dermed si at personen er bifil/lesbisk/homofil, vettu.

 

/facepalm

 

Vi har et ord for det og, biseksuell.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Ehh, jo. Ingen hetro kunne tenke seg å ha sex med menn. Det er bare homofile og bilfile som kan tenke seg det.

 

Pluss dette med foreleske. Mange som driver med å ha sex med tusenvis av jenter, uten å ha følelser for en av dem engang.

Kanskje på tide å følge med på skolen...? Jeg er jente, og kunne godt tenkt meg å ha samleie med en annen jente, men dette gjør meg ikke bifil da jeg kun blir forelsket i gutter, og heller ikke kunne tenkt og gått inn i et forhold med det samme kjønn. Ikke vær så jævla generaliserende!

 

Om så en som er veldig åpent når det gjelder sex, og vil kun eksprementere litt med det samme kjønn, så vil det ikke dermed si at personen er bifil/lesbisk/homofil, vettu.

 

/facepalm

 

Dere er kvinner\jenter, vi er menn. Når dere gjør er det ikke "stygt", men når vi menn driver med noe slikt er det bare ekkelt..

 

Poenget er at jenter mer fri når det gjelder å utforske slike ting, mens de fleste menn er ikke det. De som gjør det er enten homofile eller bifile.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...