Gjest medlem-98070 Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Restetorget åpner imorra og lurer litt på åssen det funker. Har jeg dårlig tid på å søke, er det førstemann til mølla-opplegg? Lenke til kommentar
nipton Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 (endret) Resttorget er dette for alle fylker/høyskoler eller er det andre skoler som feks: videregående? Leste bare at: Restetorget På Restetorget finner du studier som etter hovedopptaket har ledige plasser. Studieplassene tildeles fortløpende. Førstemann til mølla ... Alle som fyller de formelle opptakskravene til studiet kan søke; du trenger altså ikke å ha søkt tidligere gjennom Samordna opptak. Det ligger foreløpig an til ledige studieplasser ved mange av våre studier med oppstart til høsten. Ledige studieplasser blir lagt ut på denne siden, på Samordna opptak og på NRK tekst-tv side 415. Endret 18. juli 2010 av nipton Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Restetorget gjelder kun de studiene som går gjennom Samordna Opptak, altså de fleste lavere studium på høgskoler og universitet. Videregående skoler er ikke representert, nipton. Og ja, det er førstemann til mølla, Mantea. I fjor ble systemet overbelastet på grunn av stor pågang. Lenke til kommentar
Gjest medlem-98070 Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Så det er egentlig bare å logge seg på og kaste seg over det man syntes virker interessant før de andre gjør det? Hadde håpa jeg skulle få litt tid til å se over studiene og vurdere litt før jeg søker :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå