1976kjell Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 (endret) Hei. Jeg skal kjøpe PC for første gang og blir å velge bærbar. Skal for det meste bruke den hjemme og ha en ekstern skjerm og eventuelt ekstern harddisk. Derfor behøver den ikke å ha lang batterikapasitet, stor lagringplass eller stor bra skjerm Men det er viktig at den ikke er veldig treg Skal bruke den til surfe og laste ned forskjellige ting. Kanskje noen enkle spill. Noen betingelser er at den må ha windows 7 eller XP, mange usb-innganger, HDMI-inngang og DVD-brenner Priser kan være alt fra 3000,- til 6000,-. Den idelle prisen er mellom 4000,- og 5000,- Er positiv til merkene Acer og Samsung, men har veldig lite peiling Noen som har noen råd eller eksempel på PCr som egner seg? Endret 18. juli 2010 av 1976kjell Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Hei. Jeg skal kjøpe PC for første gang og blir å velge bærbar. Skal for det meste bruke den hjemme og ha en ekstern skjerm og eventuelt ekstern harddisk. Derfor behøver den ikke å ha lang batterikapasitet, stor lagringplass eller stor bra skjerm Men det er viktig at den ikke er veldig treg Stasjonær? Lenke til kommentar
1976kjell Skrevet 18. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2010 (endret) Hei. Jeg skal kjøpe PC for første gang og blir å velge bærbar. Skal for det meste bruke den hjemme og ha en ekstern skjerm og eventuelt ekstern harddisk. Derfor behøver den ikke å ha lang batterikapasitet, stor lagringplass eller stor bra skjerm Men det er viktig at den ikke er veldig treg Stasjonær? I nest øverste linje står det at jeg "blir å velge bærbar". Da blir det ikke slik stasjonær mye større maskin. Skal ha mulighet til å ta den med. Endret 18. juli 2010 av 1976kjell Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Ja, men det du lister opp som behov, + at du skal bruke extern skjerm tilsier stasjonær..... Lenke til kommentar
1976kjell Skrevet 18. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2010 Det blir bærbar, men hvilken er spørsmålet. Den skal være mulig å ta med seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå