gnaling94 Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Finner den ingen steder! Noen som vet hvor den er? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 ved siden av Shift på venstre side? Lenke til kommentar
gnaling94 Skrevet 18. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2010 (endret) ved siden av Shift på venstre side? forstår hvor dårlig det jeg sier er forklart, men jeg mener selvfølgelig ikke det fysiske tastaturet! tastatur layouten blir lik det norske tastaturet, men forandrer seg jo ikke utvendig, men sliter med å finne "<" tasten. Endret 18. juli 2010 av gnaling94 Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 (endret) < er tilsvarende ; på norsk (dvs shift + ,) > er tilsvarende : på norsk (dvs shift + .) Egentlig ganske kjekt hvis man driver med programmering og sånn. Ellers er det bare å søke på google bilder etter "english keyboard", og sammenligne plasseringen av tastene med det norske. EDIT: Ser nå at jeg misforsto spørsmålet ditt totalt. Beklager. Såvidt jeg vet så er norsk <> tilsvarende engelsk \| (er iallefall det jeg får opp når jeg bytter til engelsk layout). Endret 18. juli 2010 av A-Jay Lenke til kommentar
gnaling94 Skrevet 18. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2010 < er tilsvarende ; på norsk (dvs shift + ,) > er tilsvarende : på norsk (dvs shift + .) Egentlig ganske kjekt hvis man driver med programmering og sånn. Ellers er det bare å søke på google bilder etter "english keyboard", og sammenligne plasseringen av tastene med det norske. EDIT: Ser nå at jeg misforsto spørsmålet ditt totalt. Beklager. Såvidt jeg vet så er norsk <> tilsvarende engelsk \| (er iallefall det jeg får opp når jeg bytter til engelsk layout). Nei, du hadde rett første gangen! Det er norsk layout, engelsk tastatur, men < er ikke å finne noen steder. Heller ingen av de mulighetene du nevnte nå! Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 (endret) Kan dette hjelpe deg? Bilde av norsk tastatur. By the way, her finner du en oversikt over mange forskjellige tastaturer. Endret 18. juli 2010 av Chavalito Lenke til kommentar
Plinge93 Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Er vel heller dette h*n trenger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå