Gå til innhold

Skal til Kreta med familien, tips til hva vi kan gjøre der.

Anbefalte innlegg

Hei jeg er da en gutt på 16 år og skal i slutten av juli til kreta, da ska vi bo i en by som heter Agii Apostolii på hotellet Anais Hollyday ( noen erfaringer?)

Jeg lurer da om dere har noen tips til hva vi skal finne på. Har hørt at man kan leie vannscooter der nede, noen som har peiling hva det koster, hvor fort de evt. går og hvor lenge du kan kjøre for den betalte prisen?

Er det noen som vet om noen restauranter som er verdt å sjekke opp i nærheten av chania? Har hørt i tyrkia så har de sånne japanske restauranter der de lager maten din rett foran trynet på deg nesten. noen som vet om det er noe lignende her?

Så det vi har planer om så langt er vannscooter, go-cart og en tur til elafonossi eller hvordan du skriver det.

Håper på gode svar :)

Endret av fauske10
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spør du etter dere har bestilt hva dere kan gjøre der? :p

Lenge siden jeg var der, men du finner fort ut av det. Mange brosjyrer og plakater som sier slikt.

Når det gjelder vannscooter tror jeg bare det er å glemme. Jeg var i Tyrkia i fjor (var 15 da) og jeg fikk ikke lov til å leie. De sa de hadde 18-års grense på det og vil tro det gjelder det samme for Hellas.

Lenke til kommentar

Spør du etter dere har bestilt hva dere kan gjøre der? :p

Lenge siden jeg var der, men du finner fort ut av det. Mange brosjyrer og plakater som sier slikt.

Når det gjelder vannscooter tror jeg bare det er å glemme. Jeg var i Tyrkia i fjor (var 15 da) og jeg fikk ikke lov til å leie. De sa de hadde 18-års grense på det og vil tro det gjelder det samme for Hellas.

Hehe, spør jo etter ja, vi reiser ikke der for å gjøre mye greier liksom, reiser der for å slæcke i solen og på stranda og så noen dager så kan vi ta noen utflukter osv.

Vannscooter går ann snakket nettopp med en onkel av meg som hadde vert samme plassen ca, og han har en sønn som er 15 år og han fikk kjøre vannscooter. Vet at det er brosjyrer osv der men kanskje noen her visste om noe så vi slipper å se gjennom så mange brosjyrer osv :p

Lenke til kommentar

Oki, misunner deg det med vannscooterne, faen ta deg altså! :tease:

Men du får nok mye mer "konkret" når du faktisk er der nede.

BTW så står det at du skal til Kreta i slutten av Juni.

Hehe ska bli kjekt det, kosta 40 euro for 15 minutt sa han. Han sa og at det var go cart bane der som kosta 12 euro for 10 minutt. var 300 ccm og 120 ccm go carter :D

Ville bare høre om noen visste om noe som gjerne var verdt å sjekke ut men som gjerne ikke står i så mange brosjyrer osv.

Takk for the heads up ang juni :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...