Quick Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Hvordan kan jeg flytte rundt på mappene/filene i en mappe? I XP kan man jo legge en mappe/fil mellom to andre ved å simpelthen dra den dit - i W7 fungerer ikke dette. Håper dere skjønte hva jeg mente... Lenke til kommentar
myhken Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Ikke lett å skjønne det der. Hva mener du med å legge en mappe/fil mellom to andre? Windows 7 sorterer jo på navn som standard så har du mappe 1 - 2 - 3 - 4 kan du ikke flytte mappe 4 mellom 1 og 2. Den vil havne nederst på listen. Samme gjelder jo filer. Men om du vil flytte mappe 4 inn i mappe 2, er det jo bare å klikke og dra den over, så flyttes den. Det gjelder også filer. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Han mener sikkert å flytte ikoner ved grafisk visning. Det er flere som har nevnt dette. Lenke til kommentar
Quick Skrevet 19. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2010 Det jeg mener er å flytte et ikon (mappe, fil e.l.), som Hårek sier, mellom andre ikoner i samme plassering - det kan være i en mappe f.eks. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Det har vært et par tråder her om det samme. Såvidt jeg har fått med meg har de bare konstatert at slik er det. Lenke til kommentar
Quick Skrevet 20. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2010 Akkurat... Hmm, det var da rart... Lenke til kommentar
BlueBench Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 (endret) Du kan fortsatt sortere etter en lang rekke kriterier, men funksjonen hvor en kunne sortere elementer ved å dra og slippe ble fjernet med Windows 7. Disabling Auto Arrange and Align to Grid is not available in Windows Explorer windows. As a result, users can no longer manually arrange items via drag and drop within a folder; this feature is only available on the desktop.- Wikipedia: List of features removed in Windows 7 Eventuelt kan du se om du finner en alternativ løsning her: How to manually arrange folders in windows 7 Endret 23. juli 2010 av BlueBench Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå