Rags Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Hei. Har noen erfaring fra å koble et nokia ck300 hansfree sett til et bilstereo annlegg med eksterne forsterkere. rags. Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Hvilken spiller har du? Lenke til kommentar
Rags Skrevet 19. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2010 blaupunkt san fransico med 2 rca utganger. En utgang til bassforsterkeren, og en utgang til en 4 ch forsterker. Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Da har du mest sannsynlig en Phone-In linjeinngang i den ene MiniISO-klossen bakpå spilleren. Hvilket modellnummer har SF'en din? Blaupunkt har vel levert SanFrancisco-spillere i tjue år omtrent... Så blir det enda enklere å hjelpe deg. Et typisk Blaupunkt-skjema er f.eks. dette: Lenke til kommentar
Rags Skrevet 4. september 2010 Forfatter Del Skrevet 4. september 2010 Hei. Takk for svar. cd 70 rags Lenke til kommentar
Rags Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2010 Noen som kan hjelpe meg videre med dette. Spillern er en cd 70 Slik jeg forstår det trenger jeg en c2 cabel. Kan noen linke meg til en slik kabel da jeg ikke finner det selv. Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Du får ikke til noe annet enn Muting fra handsfree-settet ditt, SanFrancisco'en bruker jo en mikrofon allerede for DSA og DNC, så du har ingen PhoneIn-inngang på din dessverre. C2-klossen har du vel således allerede, siden den originale BlaupunktSF-mikrofonen skal plugges inn der? Lenke til kommentar
Rags Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2010 Jeg gjør et forsøk, og går det ikke, bestiller jeg en time hos dere på transmedia. Takk for hjelpen. Rags Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Ikke mye å prøve på... du må ha en ekstern høyttaler tilkoblet Cark'en, ikke verre enn det. Har du original-mic'en til SanFrancisco'en ennå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå