w@abbus Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Hei Jeg må bytte epostprogram og er på jakt etter inspirasjon Hvilket epost program er det beste? Hva bruker du? (Må kunne kjøres på windows 7) Lenke til kommentar
johome Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Vet ikke hva som er best, jeg bruker Thunderbird Lenke til kommentar
Runar Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Jeg anbefaler også Thunderbird hvis du bruker Windows. Det optimale hadde selvsagt vært å prøve flere epostklienter over lengre tid, inkludert Windows Live Mail. 1 Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 hei, jeg begynte å bruke windows live mail etter jeg gikk over til win7 og jeg synest den er helt ok. ( har prøvet thunderbird og likte den ikke, har brukt outlook på jobben men liker bedre windows live mail ) smak og behag. lykke til med valg. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Bruker Thunderbird. Jeg kan da bruke samme profilmappe på flere operativsystemer Lenke til kommentar
Mr. Me Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Bruker Thunderbird, og er strålende fornøyd Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Bruker opera til mail, og funker strålende for min del iallefall.. (gmail). Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 (endret) Jeg bruker både Opera M2 og Kmail/Kontact samtidig. Opera fordi den er ultimat på søking og indeksering og Kontact fordi den har god kalenderfunksjon integrert og støtte for PGP-signering/kryptering samt at den har bedre nested-conversations-visning enn Opera. EDIT: Kan legge til at jeg har brukt Opera M2 i minst fem-seks år og den er klart bedre enn alle andre epostklienter jeg har brukt dersom du ikke trenger mer features. Endret 19. juli 2010 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå