Jockstrap Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 (endret) Jeg fant dette på samordna opptak sine sider: Ved utrekning av heile månader blir det brukt vanlege forhøyingsreglar, dvs. at t.d. fem månader pluss minst 15 dagar blir forhøyd til 6 månader. Viss varigheit ikkje er oppgitt frå dato til dato men i heile måneder, blir det avrunda til næraste månad i søkjaren sin disfavør. Dette gjeld òg etter omrekning av deltid. Betyr dette at et arbeidsforhold fra april 2008 - november 2008 bare regnes som 6 mnd? Kan jeg foresten be om attest fra arbeidsgiver før jeg er ferdig? er ferdig om 1 uke. Endret 18. juli 2010 av Jockstrap Lenke til kommentar
Jockstrap Skrevet 18. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2010 April 2008 - November 2008 er 8 mnd fra den første april til siste dato i november. Det står ikke spesifisert på attesten hvilken dag i mnd jeg begynte og hvilken dag jeg sluttet. Tar de derfor utgangspunkt i at jeg kunne begynt sent i April og sluttet tidlig i November og regner derfor ikke med disse 2 mnd? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå