f(x) Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 (endret) Hei! Enkelt spørsmål om noen har kjennskap: er veien inn til Einøvlingsvatnet på Dovre stengt? Leser det i denne tråden på VGD fra 2005. Er det evt. mulig å komme forbi bommen med motorsykkel? Leser også at hytta ved vannet åpner 20. august og kan leies ellers. Hvor kan man leie hytta? Priser? edit: Fikk leid hytta. Endret 20. juli 2010 av Martin_PS3 Lenke til kommentar
Marjhia Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Ser ut som veien er åpen ifølge Forsvarsbygg, de har jo begynt opprydning. Vet ikke om de tegner på bommer på slike kart da.. PDF Forsvarsbygg Lenge siden jeg har vært i fjellet akkurat der.. Men det går an å ringe turistkontoret på Dombås, eventuelt sjekke Dovre Fjellstyre, de har vel hakket mer oversikt enn gjennomsnittet på turistkontoret.. Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 21. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2010 (endret) Takk for svar Har snakket med Forsvarsbygg og det er ingen aktivitet da hytta er leid. Hytta ble leid av fjellstyret. Får satse på at veien er åpen eller at jeg kan komme forbi med MC. edit: Er det bensinstasjon på Hjerkinn? Endret 21. juli 2010 av Martin_PS3 Lenke til kommentar
Marjhia Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Okei.. Rart om det ikke går an å snike seg forbi egentlig.. Men jeg vil tro veien ikke er den beste der, hvis den er lik de andre veiene inni der. Nope, nærmeste er Dombås, Folldal og Oppdal. Kortest er nok Folldal, hvis en kun ser på km. Men kjappere ned til Dombås antageligvis. Egentlig tror jeg en bensinstasjon på Hjerkinn hadde tjent store penger, men det passer ikke akkurat med neonlys fremfor Snøhetta.. Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 21. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2010 Er det ikke YX-stasjon i Dalholen? (Link) Det er ca. midt mellom Hjerkinn og Folldal. Lenke til kommentar
Marjhia Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Ser jammen slik ut! Har ikke tenkt over den jeg, men er jo ikke hver dag jeg er oppover til Folldal.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå