Frohman Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 (endret) Hei. Hva slags utstyr vil du anbefale meg å skaffe til en eventuell EDM-duo/trio, evt. hvilke effekt bør man ha til instrumentene? Skal være av en slik dimensjon at det er mulig å spille live med det. Keyboard er vel et must, spiller forøvrig bass selv. Gi meg navn på gode synthesizere, effektkonsoller osv. Endret 18. juli 2010 av Frohman Lenke til kommentar
Stjerneskruen Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 (endret) (Dobbel post) Endret 18. juli 2010 av Stjerneskruen Lenke til kommentar
Stjerneskruen Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 (endret) (Dobbel post) Endret 18. juli 2010 av Stjerneskruen Lenke til kommentar
Stjerneskruen Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Hei, jeg lager trance i tillegg til rock/pop. Selv bruker jeg både hardware (Roland JP-8080, Korg MS2000R, Waldorf Blofeld, Yamaha An1x, Clavia Nord Lead, Emu Orbit og Jomox mBase11) og soft synther (Vanguard, Novation V-Station og de som følger med Cubase). Skal du ha deg en hardware synth vil jeg anbefalle en Access Virus TI2. Den integreres med DAW'en som en plugin, fungerer som et lydkort, midi kontroller, er multitimbural og har nok polyfonier til å gjøre jobben for mer enn en synth. Tenker selv på å selge noe utstyr og kjøpe en selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå