Gå til innhold

Stasjonær gaming PC til ca 10 000,-

Anbefalte innlegg

Jeg har planer om å kjøpe meg en ny stasjonær PC. Prisen skal være ca 10 000 kroner. Jeg har ikke så mye peiling på det tekniske ved PCer, og trenger derfor hjelp til hvilke deler som er viktig at er bra.

Hva ekstra skal jeg ha:

Høytalere

HD skjerm

Hva skal jeg ikke ha:

Tastatur

Mus

Annet tilbehør

Hva skal den brukes til:

World of Warcraft

Mulighet for å spille nyere spill med høye krav til grafikk ol.

Bildebehandling som f.eks Photoshop

Jeg har vært inne på Komplett.no og sett på bygg-selv PCer. For eksempel denne. Problemer er at jeg ikke vet hva som er viktig at er best mulig og ikke. Også hvilke komponenter som passer sammen. Håper noen av dere kan være så snill og hjelpe meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

pc i dele intel i7 930 på komplett er et godt kjøp:) koster 9995:P men du burde bare finne deler selv og gå for ati hd5870 eller lignende. skal gi deg bedre liste senere.

Tenkte mer på å forbedre den jeg hadde linket i posten, slik at jeg kan inkludere skjerm og høytalere i prisen.

Lenke til kommentar

ville ikke gått for den var jeg deg.. den er jo svin dyr for så dårlig innmat som den gir deg. ville heller tatt og skrapt sammen noe selv.. den jeg skal ha er vell ikke akkurat pinglete, har i5 750, 4gb ram cl8 1600mhz, ati 5870, fint kabinett, nokk med strøm corsair hx750w, og skal slenge på en SSD og en fin skjerm som koster 1500kr på komplett med 2ms, 23.6" fra lg. ville heller gjort dette visst jeg var deg.

Lenke til kommentar

ville ikke gått for den var jeg deg.. den er jo svin dyr for så dårlig innmat som den gir deg. ville heller tatt og skrapt sammen noe selv.. den jeg skal ha er vell ikke akkurat pinglete, har i5 750, 4gb ram cl8 1600mhz, ati 5870, fint kabinett, nokk med strøm corsair hx750w, og skal slenge på en SSD og en fin skjerm som koster 1500kr på komplett med 2ms, 23.6" fra lg. ville heller gjort dette visst jeg var deg.

hmm, men tingen er den at jeg ikke har den minste forståelse på hvordan jeg gjør akkurat det. har du noen tips?

Lenke til kommentar

du kan spørre noen her om å lage en pc til deg for den prisen du vil og så kan de sette sammen en god pc for deg. å visst du kjenner noen venner som kan bygge pc, bare betal dem 100kr ellns så bygger de den for deg:) hadde du bodd nerme meg skulle jeg bygd den gratis xD det mest gøye jeg vet er å bygge pc fra bunnen av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...