Gå til innhold

Feature: Brenner pengene i lommen? (PS3)

Anbefalte innlegg

Stemmer det forresten at Sony fremdeles ikke har filmleie tilbud på PS3 her?

Det stemmer forsåvidt.

Vi har musikkvideoer, dvs Vidzone som er i mine øyne en genial tjeneste.

Men filmer er desverre en veldig etterlengtet tjeneste, men tipper dette har med griskene som sitter som distributører på dvd og blu-ray og som ikke ønsker konkurranse på markedet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var ikke lenge siden 360 fikk filmleie her og kvaliteten er ymse.

Det er jo litt av poenget,det er jo ganske lenge siden. MS har vel hatt filmleie her i snart 1 år nå? Så hva er Sony's problem? De er jo tross alt et film selskap,likevel klarer MS å leie ut filmer lenge før dem?

Kvaliteten er jo fremragende, med full hd streaming så lenge man har linje for det.

Lenke til kommentar

En ikke helt korrekt observasjon på noen punkter. Hvor mange filmer har du sett fra tjenesten?

Og veldig lenge, vel du.

Hva?

Jeg har leid rundt 40 filmer i både hd og sd versjoner og alt har vært bortimot perfekt. Streamet hver gang.

Jeg sjekket litt nærmere og leiefilm på 360 i Norge kom 17 november. Altså over 8 måneder siden. Synes det er ganske rart at Sony som er et filmselskap henger så langt etter på dette.

Er vel ikke så merkelig at jeg synes det?

Lenke til kommentar

8 måneder er vesentlig nærmere et halvt år enn et år.

Kvaliteten jeg får på SD fra Zune (som jo tjenesten heter) er elendig ift. nedlastet SD materiale. Det samme gjelder HD materialet fremfor eks. nedlastet fra andre kilder.

Denne rantingen din av Sony vs 360 Zune blir bare tåpelig.

Lenke til kommentar

8 måneder er vesentlig nærmere et halvt år enn et år.

Kvaliteten jeg får på SD fra Zune (som jo tjenesten heter) er elendig ift. nedlastet SD materiale. Det samme gjelder HD materialet fremfor eks. nedlastet fra andre kilder.

Denne rantingen din av Sony vs 360 Zune blir bare tåpelig.

Hva faen? Man kan da lure på hvorfor Sony ikke har filmer på PSN i norge når MS av alle selskaper klarer det? De kunne jo lagt ut tusenvis av egne filmer skulle man tro.

Ranting av Sony? Haha. For en jævla fanboy du høres ut som. Dakar SOny.

Lenke til kommentar

Jeg glemmer stadig vekk hvor umodne en del av brukerne her tross alt er. Ellers er ikke logikken du presenterer veldig sterk.

Zune er en dårlig filmtjeneste som er dårlig tilpasset Norge. Det virker som de bare har åpnet for flere land uten å tenke tilpasning.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...