Bakura Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Hei! jeg lurte på om det er noen som kjenner til noen gratis roxyservere som er gode å bruke? Jeg har googlet bitelitt rundt men fant ikke noe nevneverdig dessvere. Foreløpig så fant jeg bare denne som virker ganske lovende men ville ha vært fint å kunne ha en proxy som jeg kunne konfigurert inn i Firefox. Takk på forhånd Lenke til kommentar
Merko Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Hei! jeg lurte på om det er noen som kjenner til noen gratis roxyservere som er gode å bruke? Jeg har googlet bitelitt rundt men fant ikke noe nevneverdig dessvere. Foreløpig så fant jeg bare denne som virker ganske lovende men ville ha vært fint å kunne ha en proxy som jeg kunne konfigurert inn i Firefox. Takk på forhånd Eneste jeg kan hjelpe med, er en webbasert proxy som du linket til over. Den står på min egen server i Oslo, så rask skal den iallefall være. http://merko.name/prox Lenke til kommentar
Bakura Skrevet 20. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2010 Tussen takk merko! Skal prøve den ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå