Gå til innhold

3G på samsung spica

Anbefalte innlegg

Jeg har en samsung spica, men hvordan får jeg brukt internett uten wi-fi?

Kunne noen satt opp en steg-for-steg guide der de viser meg hvordan?

Har abonnementet ter.kast 6 fra ludo, så surfer gratis for et visst beløp:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fant det. Jeg la inn de data jeg fant på Netcom sin hjemmeside og 3g-ikonet har nå dukket opp og det ser ut til den prøver å sende og motta data. Men jeg får bare "web page not avaible". Jeg har prøvd både med rene internettoppsett og mms-oppsett. kommer ikke på nett med noen av de.

Lenke til kommentar

Jeg la inn de data jeg fant på Netcom sin hjemmeside og 3g-ikonet har nå dukket opp og det ser ut til den prøver å sende og motta data.

Hvis jeg tar backup av APN med APN Backup & Restore, så får jeg disse linjene for NetCom:

<apn name="NetCom WAP" numeric="24202" mcc="242" mnc="02" apn="netcom" user="" server="" password="" proxy="10.254.254.10" port="8080" mmsproxy="" mmsport="" mmsprotocol="null" mmsc="" type="default" />
<apn name="NetCom MMS" numeric="24202" mcc="242" mnc="02" apn="mms.netcom.no" user="" server="" password="" proxy="" port="" mmsproxy="212.169.66.4" mmsport="8080" mmsprotocol="null" mmsc="http://mm" type="mms" />

Det er de innstillingene som min telefon ble levert med ut av esken. Jeg kan ikke teste selv, for jeg bruker bare Telenor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...