Mr. Hermonella Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 (endret) Siden vi har en tråd for bakrunnen for dit visningsnavn tenkte jeg at vi kunne ha en for din avatar også Jeg begynner: Satt og trollet litt på 4chan for en stund tilbake og tenkte at jeg liksågodt kunne bruke ett av bildene til avatar her:) Endret 7. august 2010 av Mr. Hormonella Lenke til kommentar
Deaktivert Konto Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Dark Light. -DarkLightA Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Avataren min er screenshot fra hovedmenyen på dataspillet Heroes III: Of Might and Magic (croppet ned), og viser en av av de mange forskjellige krigere i spillet, nemlig erkeengelen, som er den beste krigeren for borgen Castle. Han er også (kan diskuteres) den beste krigeren på hele spillet. Jeg liker spillet, og synes erkeengelen er utrolig stilig. Engler generelt er jo noe jeg har sansen for. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Sier vel seg selv Liker Manchester United og Wayne Rooney! Lenke til kommentar
Goodbye Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Det var en gang jeg var på mitt lokale postkontor, og trakk kølapp, og ble nr. 007. Som den Bondfan jeg er, synes jeg dette var artig, og tok bilde. Lappen ligger på et trygt sted den dag i dag. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Daniel Graves ifra Aesthetic Perfection. Ikke sååå stor fan av bandet/artisten, men synes det egnet seg bra som avatar. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Emnetittel er feilstavet. "Hva er bakgrunnen for din avatar?" er mer riktig Jeg tror mitt avatarvalg er relativt åpenbart. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Avatarkarakteren min er Bill Hicks, favoritt komikeren min Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Bakgrunnen for min avatar er at jeg hadde den som juleavatar i 2009 og ikke orket å bytte Lenke til kommentar
Mr. Moody Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 (endret) Californication :wub: EDIT: Kan ikke diskusjon og mopedportalen ha samme tegn? Endret 7. august 2010 av OleEdvard Lenke til kommentar
Quote Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Avataren min er til minne om en av mine bestevenner. Han brukte litt tid på forumet, og hadde denne avataren. Da han dødde for et par år tilbake i en tragisk ulykke som 14-åring, syntes jeg at jeg burde bruke denne som et minne for han. 2 Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Ekornet i istid er gal etter nøtta, og jeg er....... Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Avataren min er til minne om en av mine bestevenner. Han brukte litt tid på forumet, og hadde denne avataren. Da han dødde for et par år tilbake i en tragisk ulykke som 14-åring, syntes jeg at jeg burde bruke denne som et minne for han. Respekt for den. Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Jeg liker å bruke bilder av meg selv uten å egentlig vise hvem jeg er eller hvordan jeg ser ut. (Ellers bruker jeg bilder av Batman, helst fra Nolan-franchisen) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå