molland Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 (endret) Hva synes dere, forbedringer? Frode PS ingen endringer er gjort på bildet PS 2 ser att det fint kunne vært gjort noen beskjæringer Endret 18. juli 2010 av molland Lenke til kommentar
Sille Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Fra retningslinjene: Bildet skal ikke være større enn 1280 piksler i den lengste retningen. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Raskere lukkertid sånn at bildet var skarpt ihvertfall.. og NEDSKALERING Lenke til kommentar
molland Skrevet 18. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2010 easy easy, fikk ikke med meg den regelen, fikser på bildet nå Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 (endret) Synes dette bildet er kjedelig, bildet viser ingen historie. Hadde vært bedre med en lavere vinkel fra en annen side så man kunne sett mer av stranden. Skulle også gjerne sett motivet skarpt Endret 19. juli 2010 av Natrich Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Angrip kritikken, ikke kritikeren. Et par poster er slettet. Geir Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 (endret) Er det lov å omgå tre ords regelen ved å rad brekke den norske rett skrivingen? Ellers synes jeg rødfargen var skarp og rød og fin, men at bildet nok ikke helt fungerte. Ville rett og slett gått litt unna, slik at den gjenglemte leken faktisk blir litt gjenglemt i bildet. Tror jeg. Edit: Et teknisk tips: Bildet er heller ikke helt skarpt, lukkertiden er nok litt for lang i forhold til brennvidden. Prøv å øke ISO, evt å bruke kortere brennvidde og istedet gå litt nærmere motivet for å få tilsvarende utsnitt. (Eller et utsnittet jeg anbefaler) Endret 19. juli 2010 av jpsalvesen Lenke til kommentar
molland Skrevet 19. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2010 Takk Det var god kritikk til en "lærling" i bransjen. Har masse å lære, må jo prøve seg fram Frode Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Er det lov å omgå tre ords regelen ved å rad brekke den norske rett skrivingen? Godt spørsmål. Samtidig som det er unødvendig her da BK: regnes som et ord og tittelen egentlig består av to ord ... Er ellers enig med deg i kritikken. Egentlig et motiv som det er en del muligheter i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå