rathrd Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Hei! Jeg har nettopp fått meg Mac, og trodde jeg hadde overført alt av både bilder, dokumenter og musikk før jeg slettet ting fra min gamle Pc. Det viste seg å være feil. Jeg har tydligvis kun fått overført sanger jeg har lastet ned i Limewire. Noe som tilsvarer en LITEN del av musikken min. Resten har jeg lastet ned i fulle album på Piratebay... Så nå er altså iTunes på Macen fylt med noen få sanger, og hvis jeg kobler til Ipoden min får jeg spørsmål om jeg vil slette det jeg har på Ipoden min nå (alt jeg hadde av musikk på pcen min) og synkronisere slik at jeg kun får de sangene jeg har i det nye iTunes-bibiloteket over på Ipoden min. Dette vil jeg ikke, for da mister jeg de andre sangene! Men jeg har også ny musikk jeg vil få lastet over på Ipoden min, noe jeg da ikke kan uten å miste alt det andre! Håper dere forsto noe av forklaringen min! Så, spørsmålene er: Hvordan går jeg fram? Er det mulig å først slette alt jeg har i Itunes nå, og deretter overføre all musikk på Ipoden min OVER til Macen? Håper på svar! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Tror ikke du kan knytte iPoden din mot to plasser nei! Velkommen til en verden med DRM! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Klarer du ikke å lese det jeg skrev eller har du Tourettes? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Selv om Apple på dette området er helt bak mål så skal det finnes løsninger for å få sanger fra ipoden over til PC-en. Søk litt på ipod to pc eller lignende så får du nok en del treff 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 What Hernil said! Apple lar deg ikke knytte iPod mot to PCer for å forhindre piratkopiering! Du er enten nødt å legge all musikken over på en PC via en lagringsenhet eller skaffe sangene begge plasser. Det finnes sikkert "workarounds". Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 bump Slutt å mase er du grei. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 http://lmgtfy.com/?q=transfer+music+from+ipod+to+itunes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå