Gå til innhold

Norsk nettbutikk som støtter PayPal?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er kjent med hvilke fordeler og bakdeler som bruk av PayPal innebærer, og er ikke interresert i en diskusjon rundt bruk av PayPal i seg selv.

Når det er sagt;

Jeg har brukt en liten time nå og søkt gjennom hele diskusjon.no etter norske nettbutikker som støtter paypal, men jeg finner lite; morobutikken.no og vendur.no er de eneste jeg har funnet så langt som er halveis relaterte til data - utenom disse fant jeg også en skobutikk og noen greier.

Men jeg er nå mest interresert i datakomponenter. Jeg så en tråd om en kar som vil starte opp en vannkjølingsbutikk, og han vurderte PayPal, så det går ihvertfall fremover. Den butikken er ikke operativ enda, så vidt jeg kunne forstå fra tråden.

Finnes det altså noen norske nettbutikker som støtter PayPal og som har relativt greit utvalg i datakomponenter?

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

www.advance.no

Privatpersoner kan bruke paypal uten problemer der.

Når det er sagt så driver de mest mot bedriftsmarkedet ser det ut som; kategorivisningen deres er helt på trynet, og flesteparten av produktene finner du ikke i de underkategoriene som de skulle vært i, men kan bare finnes om man søker på produktet.

Utenom dette, og det fakta at de /aldri/ kjører noen tilbud av noe slag som jeg har sett, så er det konge.

Jeg har kjøpt varer der 3-4 ganger i løpet av de siste par månedene (2x SSD, GTX460, CPU, hovedkort, etc) og har ikke hatt noen problemer så langt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...