Gå til innhold

Dual Layer DVD brenner fra Pioneer!?!?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det sier vel mer om kunnskapsnivået i Spaceworld enn hva som kommer av nye produkter. Å tro at det går ann å brenne dual layer på vanlige plater blir jo bare for dumt. Det har kommet en ny DVD-brenner fra Pioneer (A06/106), men den er dual format, ikke dual layer. I følge produktlisten i HWs prisguide er det bare Ihandel.no som har den i Norge enda. Den koster kr 2656 der.

Lenke til kommentar
Så kult!

Forresten, i forbindelse med min jobb i min jobb i Hardware.no har jeg fått info som tyder på at Sony kommer til å lansere en firmware-oppgradering til sine CD-brennere som gjør den blue-ray-kompatibel, og kan brenne 20 GB på en vanlig CD-R-plate!! :woot:

Har ikke blueray en annen bølgelengde på laseren?

Og er ikke laseren blå?

Lenke til kommentar
Se over...

Tulle nå? Jeg trur deg ikke!

Edit:

Det er vel egentig umulig bare med firmware når jeg får tenke meg om. Styrke på laseren og teknologi er helt annerledes og koster jo flesk å lage ennå. Svært usansynlig påstand. Selv om Spaceworld sine "guruer" er lite oppegående, så trenger du ikke lure oss på samme måten. :wink: I et lite brøkdels sekund ble jeg full av håp og fikk tvangstanker om å kjøpe Sony at once. Heldigvis kom fornuften fort tilbake :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...