doofus Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 http://avforum.no/forum/viewtopic.php?t=12...ghlight=pioneer *SlafS* Doofus :o Lenke til kommentar
tvangsgreie Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Det sier vel mer om kunnskapsnivået i Spaceworld enn hva som kommer av nye produkter. Å tro at det går ann å brenne dual layer på vanlige plater blir jo bare for dumt. Det har kommet en ny DVD-brenner fra Pioneer (A06/106), men den er dual format, ikke dual layer. I følge produktlisten i HWs prisguide er det bare Ihandel.no som har den i Norge enda. Den koster kr 2656 der. Lenke til kommentar
gustav Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Det sier vel mer om kunnskapsnivået i Spaceworld LOL, ja det er jo skremmende. Denne produktsjefen får inn mye nyttig info sier han, gjelder bare å tolke infoen riktig. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Så kult! Forresten, i forbindelse med min jobb i min jobb i Hardware.no har jeg fått info som tyder på at Sony kommer til å lansere en firmware-oppgradering til sine CD-brennere som gjør den blue-ray-kompatibel, og kan brenne 20 GB på en vanlig CD-R-plate!! Lenke til kommentar
JSS Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Så kult! Forresten, i forbindelse med min jobb i min jobb i Hardware.no har jeg fått info som tyder på at Sony kommer til å lansere en firmware-oppgradering til sine CD-brennere som gjør den blue-ray-kompatibel, og kan brenne 20 GB på en vanlig CD-R-plate!! Har ikke blueray en annen bølgelengde på laseren? Og er ikke laseren blå? Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Se over... Tulle nå? Jeg trur deg ikke! Edit: Det er vel egentig umulig bare med firmware når jeg får tenke meg om. Styrke på laseren og teknologi er helt annerledes og koster jo flesk å lage ennå. Svært usansynlig påstand. Selv om Spaceworld sine "guruer" er lite oppegående, så trenger du ikke lure oss på samme måten. :wink: I et lite brøkdels sekund ble jeg full av håp og fikk tvangstanker om å kjøpe Sony at once. Heldigvis kom fornuften fort tilbake Lenke til kommentar
Brugle Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Det var ironi.... Kan dere ikke bare skjønne litt ironi. Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Man forstod jo det da... :smile: Lenke til kommentar
JSS Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Hehe.. Ironi.. Forstod seffølgeligdet det... :oops: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå