anonymanonym12345 Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 (endret) Har følgende problem med min nye Samsung Galaxy S; den vil ikke vibrere. Alle innstillinger for vibrering ved innkommende anrop og SMS er aktiverte. Har også prøvd den såkalte vibreringsmodusen. Ingen vibrering her heller.. Noen som opplever det samme, eller vet hva som er gale? Endret 18. juli 2010 av Mette_s_s Lenke til kommentar
Kordoch Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 (endret) Har følgende problem med min nye Samsung Galaxy S; den vil ikke vibrere. Alle innstillinger for vibrering ved innkommende anrop og SMS er aktiverte. Har også prøvd den såkalte vibreringsmodusen. Ingen vibrering her heller.. Noen som opplever det samme, eller vet hva som er gale? Høres ut som om den er defekt.. Min Galaxy S vibrerer helt fint. Sikker på at du ikke har aktivert lydløs? Det skrur nemlig av vibrering også... (Sett den på vibrering om du vil ha lydløs med vibrering istedenfor). Edit: Sjekk om du har skrudd ved vibreringsintensiteten til det ubrukelige ved å skru på Haptic feedback (vet ikke hva det heter på norsk), og så justere slideren på menyvalget under. (Settings - Sound and display på min). Om den er på fullt, forsøk å åpne telefonappen og trykk inn *#0*#, det tar deg til en diagnostics-meny hvor du kan teste vibreringen. Vibrerer det ikke der heller (etter du har sjekket at du ikke har skrudd ned vibreringen helt) - send den inn til reparasjon. Endret 22. juli 2010 av Kordoch Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå