Gjest TorP Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Jeg og min eks har hatt en avtale om våre to barn, men nå har hun saksøkt meg fordi hun vil at jeg skal ha barna mindre. Hun har fri rettshjelp men det har ikke jeg. er det noen som vet hva jeg må betale for en advokat i en slik sak? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Desverre kommer mange slike saker opp i mange hundre tusen kroner. Jeg har flere bekjentskaper som har brukt alle penga sine på slike saker hvor utfallet strengt tatt er gitt før de starter hvis ingen av foreldrene er dømt for voldsbruk, har problemer med rusmidler eller lignende. Jeg anbefaler deg å prøve å komme til enighet med eks'en på privat basis for å unngå å havne i ett slikt uføre. Dere har vel rett på noen timer med privat megling? Lenke til kommentar
Gjest Janky Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Enig med første svarer, eller så kan du kikke på denne siden, www.selvprosederende.com,. Jeg førte min egen sak, kostet ikke en krone Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 (endret) Vanvittig bra tips Janky. Jeg vet om flere som vil dra nytte av den linken. Det jeg har sett av slike saker er at å betale en advokat hundretusener av kroner ofte bare er et pengesluk. Utfallet har blitt det jeg forutså i alle tilfellene uansett. Jeg tror mange kunne ført sin egen sak og fått akkurat samme resultat, og ikke minst sluppet å pansette/selge hus og bil i samme slengen. Hvis man er usikker så kan man kanskje få litt starthjelp av en advokat, det vil uansett bli mye billigere. Jeg vet at mange kjører rettsak fordi de vil påføre motparten store økonomiske tap slik at de gir seg. Hvis man fører saken selv så faller den tanken rett igjennom. Endret 18. juli 2010 av vidarkri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå