jonia Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Hei! Ser meg om etter surrond anlegg til bruk på pc og kanskje til DVD spilleren min i stua. Logitech leverer en interessant løsning, men jeg har hørt at z-680 sliter med mye sjenerende støy. Noen som vet om Logitech har fått fiksa problemene sine? Tester på nettet skryter av høytalersettet, og får best i test de fleste steder. Men erfaringer fra flere brukere i div. forum har skrevet at støyen er overraskende høy. Noen som har erfaring fra dette her i forumet? Og hvor høyt kan egentlig dette settet spille før det låter anstrengt og jævlig? Jeg må ha litt lydtrykk også, skjønner dere... Men lommeboka sier at jeg ikke kan gå for noe som koster "skjorta". Hilsen Jonia Lenke til kommentar
IpDude Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Hei, jeg har z680 som jeg kjøpte rett før jul 02, da var det endel susing, spesielt i center høyt. Etter lang ventetid fikk jeg endelig en ny "pod" som fjernet 90% av susinga. Det ble omtrent stille, må ha hodet 20cm fra center før det er noe lyd. Dette er klart godkjent. Settet spiller sinnsykt høyt og "vrenger" ikke før ca 95% av max her hos meg på Audigy 2. Knallbra lyd til ca 3000 spenn. Jeg er iallefall fornøyd, med liten stue er dette bra nok i lange baner. Lenke til kommentar
newsflash Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Logitech har fikset dette problemet ved å bytte ut "poden", dette fjerner ikke all støy, men på mitt sett må jeg være 30 cm fra centeren for å høre det når det ellers er stille i romet og høytalerne ikke spiller. Men pass på at du får versjon 1.1.2 av poden. Du kan spille ekstremt høyt og hvis du ikke tar settet med ut i friluft tviler jeg på at du npen gang kommer til å kjøre det på max. Lyden er generelt bra, men suben har en tendens til å bli dominernde og "brumlete". Men jeg har aldri hørt noen vrenging av lyden. Så det er et bra kjøp til 3000. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå