oystein93 Skrevet 19. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2003 Jeg holder på å snekre hjemmeside. Vil ha en 'blog' på fremsiden, index.html. Men denne vil jeg gjerne ha midstilt, sånn at info/bilder/tekst/banner/lenker osv finnes på både venstre og høyre side. Benytter frontpage, er ikke bekjent med HTML. Fikk en HTML kode av noen, klippet ut/limte inn - men samme koden sto også i forhåndsvisningen. Hvordan gjør man dette? Har benyttet www.blogger.com før, og den var jo grei. Men den tar en hel side på hjemmeområdet ditt, etter hva jeg opplevde. Noen som kan hjelpe meg? :o Lenke til kommentar
Spira Skrevet 19. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2003 du kan jo alltids prøve deg på php og laste ned et news-script.... min personlige favoritt der er endsnews. var så lett at selv jeg fikk det til å funke. Lenke til kommentar
oystein93 Skrevet 19. juni 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. juni 2003 du kan jo alltids prøve deg på php og laste ned et news-script....min personlige favoritt der er endsnews. var så lett at selv jeg fikk det til å funke. > PHP = enda mer ukjent enn HTML. Hva gjør jeg i praksis da? :o Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2003 Lærer deg litt HTML først?? Er en god begynnelse iallefall.. www.w3schools.com har mange fine tutorials (på engelsk). Sjøl om du ikkje skal skrive heile sider i HTML manuelt er det altids kjekt å vite ka forskjellige ting gjer Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 29. september 2007 Rapporter Del Skrevet 29. september 2007 Lærer deg litt HTML først?? Er en god begynnelse i alle fall.. www.w3schools.com har mange fine tutorials (på engelsk).Sjøl om du ikkje skal skrive heile sider i HTML manuelt er det altids kjekt å vite ka forskjellige ting gjer 993130[/snapback] Arve, var har skjedd med HTMLdog? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 29. september 2007 Rapporter Del Skrevet 29. september 2007 Arve, var har skjedd med HTMLdog? Jon, hva har skjedd med monsterbump? Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg