Gå til innhold

Kjøp av skjerm og tastatur

Anbefalte innlegg

Edit: Beklager glemte meg , skulle lagt dette inn på Mus, tastatur, o.l.

Heihei!

Jeg skal kjøpe meg stasjonær men lurer på hva jeg skal ha av skjerm og tastatur

Skjerm:

Jeg har en pult som er ca 55cm dyp og sitter ca 65 cm i fra skjermen på laptopen jeg har der. Hvor stor skjerm burde jeg ha for å få en behagelige opplevelse når jeg f.eks spiller, redigerer bilder eller ser film? Og hvor bred er en 24" ?

Tastatur: Vi har ett 2 år gammelt tastatur til noen hundre som ikke er i bruk (tror jeg), burde jeg kjøpe meg ett bedre ett? Vil jeg merke store forskjeller om jeg kjøper ett litt dyrere? Tastaturet på laptopen (17") fungerer utmerket etter min smak.

På selve pcn regner jeg med å bruke rundt 10 000 kr og kjøper ikke akkurat tastatur for 1000kr

Endret av Pettersenper
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

okay

MEN, siden dette blir min første stasjonære pc, må alt tilbehør kjøpes nå, skjerm, OS, tastatur, høyttalere... Vil jeg få mer ut av ett pakketilbud enn av å kjøpe delene fritt?

Eller på å tilogmed gå får å kjøpe en ferdig pc som det følger med windows 7 home premium-64 bit?

Har lyst til å prøve å bygge selv da men..

Og forresten, viss jeg ønsker å velge en mindre skjerm, er denne http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=462327 dårligere noe mindre attraktiv viss vi ser bort i fra størrelse?

OG om jeg kjøper skjerm først, og så pc senere, blir ikke det mye mer i frakt? Bor i Møre og Romsdal

Endret av Pettersenper
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...