naughtyboi Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Hadde før mobilecom elns, der kunne jeg ringe til hvem jeg ville uten kostnader, men lurer på om det er noen andre lignenes? eller hvor jeg bør bestille fra Lenke til kommentar
Jarik Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 OneCall har gratisabbonnement, 90 minutter og 90 sms per måned. Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 One Call faktura og Ludomobil T6 har jo veldig lite. og etterpå er de dyre og bruke. Onecall tar også betalt for oppkobling. Talkmore Fastpris er nok løsningen her. Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Det kommer helt an på forbruket Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Med abonnementene Tele2 Sheriff og Ludo Terningkast 6 betaler du ingen ting hvis du har mindre enn 50 samtaler fordelt på 100 minutter, samt 30 sms pr måned. Ludo Mobil gir deg 185 kroner hver måned som du kan ringe, sende sms, MMS eller bruke til datatrafikk. Feks kan du ringe 109 min. fordelt på 68 samtaler og sende 122 gratis sms, sende 5 gratis MMS og bruke 1 MB data nasjonalt innenfor rabatten. Med Tele2 Sheriff har du et gratis forbruk på 170,- per måned som du kan bruke til å ringe og sende SMS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå