Teardrop Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Hei, Vet ikke om dette er riktig forumkategori da det ikke er et problem, men noe jeg undrer meg over. Når jeg spiser mye surt godteri så begynner jeg å svette veldig fra pannen. Såpass at svettedråper renner ned i ansiktet på meg som om jeg skulle vært i fysisk aktivitet ute i solsteken. Svetter bare fra pannen og ikke alle de andre stedene en pleier å svette. Synes det er merkelig, noen som har noen ide om hva som skjer? Lenke til kommentar
Error404 Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Kan kjenne meg igjen i dette, hvor jeg får mye den samme reaksjonen når jeg spiser sterke ting (eks. Chili), hvor jeg vet at kroppen begynner å svette fordi den prøver å kjøle deg ned. Du svetter jo fordi kroppen prøver å holde deg innenfor en rimelig temperatur Tenker at surt godteri kanskje kan treffe noen av de samme smaksløkene på tungen, hvor du får en liknende reaksjon som fremkaller svette. Slenger bare ut en liten teori der på slutten! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå