trebuchet Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Sliter med et lite problem her. For noen timer siden prøvde jeg å innstallere et VHS-recording program på PCen, da jeg fikk beskjed om at USB-driverne trengtes å oppdateres. "Please update your win-2k version to service packet 4" Det gikk litt fort i svingene så jeg så ikke at det stod win-2k, når jeg har win7. Dermed innstallerte jeg drivere og når jeg da restartet PCen like etterpå fungerer hverken mus, tastatur eller eksterne harddisker (alle USB-tilkoblet). Derfor trenger jeg hjelp til å enten fjerne driverne, resette PCen tilbake i tid eller andre nyttige løsninger! Anyone? Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 (endret) Siden de forrige driverene fungerte greit, så skal det ikke være værre enn å gå inn i device manager å ta en driver rolback (gå tilbake til forrige driverversjon som ble brukt). Guide for å gjøre dette: http://www.microsoft.com/windowsxp/using/helpandsupport/learnmore/driverrollback.mspx Evt. kunne du sikkert bare avsintallert USB driverene også, og latt windows7 automatisk installere riktige drivere for dem etter reboot. -Stigma Endret 17. juli 2010 av Stigma Lenke til kommentar
trebuchet Skrevet 18. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2010 Problemet er at jeg ikke får brukt hverken musa eller tastaturet. Dermed blir det vanskelig å gjøre det du sier Tastaturet funker i BIOS, så hvis det evt går ann å gjøre noe smart der så lytter jeg mer enn gjerne. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Prøv å boot i safe-mode. Det bør forhåpentligvis laste inn standarddriverene for USB slik at du kan styre. -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå