Ekinorak Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Hei da jeg oppgraderte Lydkortet mitt til et Creative X-FI TITANIUM FATAL1TY champion så får jeg ikke alle mine høytalere til å fungere, bruker Creative Gigaworks S750 høytalere, og side høytalerene vil ikke spille noe lyd. Jeg har sittet opp 7.1 anlegget og når jeg skal "teste" det i lydkortinstillingene spiller den en testtone i alle høytalerene utenom dem 2 jeg har på siden. Før spillte også alle høytalerene musikken min, men nå spiller bare 2 av høytalerene musikk. I manualen jeg fikk med lydkortet står det en instruksjon med mine høytalere der dem plugger i 4 3,5mm plugger, men mine høytalere har bare 3 plugger merkelig nokk. Hadde vært greit og hvertfall kunne spille musikk på alle høytalere, noen som vet hvordan jeg kan stille det inn? Lenke til kommentar
Cr4ZyF34R Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 det du skal gjøre er: du kjøper en audio han til han kabel ( http://kitchendinner.com/img/Electronics/cables-unlimited-35mm-male-to-male.jpg ) og plugger den inni den grå porten baki subben, også plugger den inni den grå porten på lydkortet har samme høytalerene, og Creative X-Fi Titanium lydkort, spiller kjempebra, men om du høre slumring i subben, kan det hjelpe litt å ta ut filteret inni subben Lenke til kommentar
Ekinorak Skrevet 17. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2011 (endret) Hehe "løste" problemet for 364 dager siden! Fant ut at det ble så mye kabler med 7.1 at jeg tok vekk 2 høyttalere og er fornøyd med 5.1. Endret 17. juni 2011 av Ekinorak Lenke til kommentar
Cr4ZyF34R Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Hehe "løste" problemet for 364 dager siden! Fant ut at det ble så mye kabler med 7.1 at jeg tok vekk 2 høyttalere og er fornøyd med 5.1. ojja xD menne har du hatt noke problem med sub-en din? med at du spele en del bass, så blir det slumring i bassen, men det e berre på sanga då subben må blåse ut mykje luft. Lenke til kommentar
Ekinorak Skrevet 19. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2011 Nei har ikke hatt noen problemer, anlegget er nå 7 år gammelt ,så har vært veldig fornøyd. Lenke til kommentar
Cr4ZyF34R Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Nei har ikke hatt noen problemer, anlegget er nå 7 år gammelt ,så har vært veldig fornøyd. ojja okei ;)fann ut at problemet mitt var at eg hadde på bass boost xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå