Mulig Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Hei! Skal begynne på vgs til høsten og trenger sekk! Har sett litt på Incase-sekkene på Apple. Men den minste er ihvertfall for liten, da den kun har plass til 3-4 bøker i tillegg til PC. Jeg har en (u)vane å ha med alt for mye bøker med hjem fra skolen, så jeg må nok ha minst 30 liter tipper jeg. Er det noen som har noe tips? Må si jeg faktisk fikk litt sansen for Ally Capellino-sekkene. Men prisen var litt stiv, og leter fortsatt etter noen i samme kategori, hehe Det er blitt sagt at det blir en del indervisning med PC, og har tenkt på PC-sekk. Men etter litt research ser jeg flere som er ganske småe. Er vell da heller bedre å putte PC'en i en vanlig sekk med en sleeve utenpå. Så er vell en vanlig sekk +30 liter som jeg er ute etter! På forhånd takk! Lenke til kommentar
operg Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Bergans sine ikke-tursekker rundt 35-40 L har PC-sleeve medfoelgende. Jeg bruker en slik (har hatt to stykk) og er godt fornoeyd. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Fylket her gir targus sekker med pcne elevene får, har lånt sånn sekk selv et par ganger og de sitter bra samt er romslige. Er denne modellen - Targus Notebook Backpack 16". Lenke til kommentar
Mulig Skrevet 17. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2010 (endret) Takk for fine svar! Bergans sine ikke-tursekker rundt 35-40 L har PC-sleeve medfoelgende. Jeg bruker en slik (har hatt to stykk) og er godt fornoeyd. Berganssekkene så ikke så dumme ut nei. Men er litt mer ute etter noe som ligner på de jeg linket til kanskje. Men skal se på Berganssekkene! Fylket her gir targus sekker med pcne elevene får, har lånt sånn sekk selv et par ganger og de sitter bra samt er romslige. Er denne modellen - Targus Notebook Backpack 16". Ja, kanskje noe mer sånt jeg ser etter! Men denne så ikke helt ut som 30 liter +-. Syntest som sagt at de PC-sekkene virker litt småe.. Lite plass til å ha bøker i.. Endret 17. juli 2010 av Mulig Lenke til kommentar
KnirketeDør Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Targus Notebook Backpack 16". Hadde sånn sekk ifjor og jeg hadde flere dager i uka problemer med å stappe bøkene nedi, så om du er som meg og har med deg alle bøkene hjem anbefaler ihvertfall ikke jeg den. Kjøp deg en større en Lenke til kommentar
Mulig Skrevet 17. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2010 Ok, men begynner å få litt sansen for Bergans XO 35, som operg anbefalte! Takk for tipset! Går vell for den tenker jeg! Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Targusen ovenfor her følger med i Hordaland iallefall, og er helt kurant. Romslig nok. Husk at du sjeldent har mer enn to-tre fag om dagen, så det blir ikke så veldig mange bøler. Lenke til kommentar
Requi Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 http://www.beckmann.no/index.php?id=streetsekker&art=5060&c=0040d8&type=color Beckmann har veldig gode sekker med laptop-rom og bra plass til bøker ol. Anbefales. [street Free og Street Sport]. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå