Carcharis Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Har et par lvl 80 horder, men har ikke spillt på lenge. Husker fra min tid at hordene dominerte alt. Hvordan er det nå for tiden? Har alle de små nubsa kommet over til hordene og de proffe spiller ally? Trenger svar raskt siden jeg skal lage en ny. Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Har et par lvl 80 horder, men har ikke spillt på lenge. Husker fra min tid at hordene dominerte alt. Hvordan er det nå for tiden? Har alle de små nubsa kommet over til hordene og de proffe spiller ally? Trenger svar raskt siden jeg skal lage en ny. Ehm.. Horde har aldri dominert alt. Kanskje på din realm, men det finnes flere realms, you know Det er og vil alltid være relativt balansert i det store og det hele. Lenke til kommentar
Porto Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 kommer veldig an på server. Spill det du liker best! Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 (endret) Merker at Horde er forsøplet ytterligere etter at man fikk muligheten til å konvertere. Blood elves er ikke bra, muligheten for at det sitter en drittunge bak tastaturet som heller burde spille ally er store. Den dagen den gay-rasen kom var en sorgens dag, konvertering har ikke akkurat gjort det bedre. Endret 18. juli 2010 av WarpX Lenke til kommentar
War Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Det er ikke til å stikke under en stol at det iallefall før virket som de spillerene som var opp i alder og modne i toppen ofte valgte horde. Alle jeg kjenner på 25+ er horde, kan være tilfeltig , men alle jeg kjenner under 25 er ally. Nå ser jeg at de fleste lager en dk-horde for å se horde siden uten å surre rundt i barrens. Men nå kan jo alle skifte i vildens sky og etter det har horde iallefall på arathor blitt dårligere i for eks BG/WG. Lenke til kommentar
Carcharis Skrevet 18. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2010 Det er ikke til å stikke under en stol at det iallefall før virket som de spillerene som var opp i alder og modne i toppen ofte valgte horde. Alle jeg kjenner på 25+ er horde, kan være tilfeltig , men alle jeg kjenner under 25 er ally. Nå ser jeg at de fleste lager en dk-horde for å se horde siden uten å surre rundt i barrens. Men nå kan jo alle skifte i vildens sky og etter det har horde iallefall på arathor blitt dårligere i for eks BG/WG. Ja. Men nå tror jeg de små drittungene har gått over til horde siden de var så gode så da har de gode gått over til ally.. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Det er ikke til å stikke under en stol at det iallefall før virket som de spillerene som var opp i alder og modne i toppen ofte valgte horde. Alle jeg kjenner på 25+ er horde, kan være tilfeltig , men alle jeg kjenner under 25 er ally. snodig.. jeg har det akkurat motsatt eller, kanskje ikke så klare aldersforskjeller som du nevner her, men selv nærmer jeg meg 30 og har spilt ally siden jeg begynte for 5 år siden. I guildet er vi stort sett over 25 alle sammen. Jeg kjenner også en del som spiller horde, både over og under 25 år.. Jeg tror at når det kommer til alder ift. rase/klasse så er det ganske så balansert. Igjen, kanskje ikke på alle servere, men når det er sagt så kan man umulig vite hvem det er som sitter bak spakene på den andre siden. Det kan være en barnslig 29åring, en voksen 15åring eller noe helt annet. Kan være en 14 år gammel jente til og med (!) Lenke til kommentar
War Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Hadde sikkert ikke hjulpet mye, men jeg hadde betalt dobbel pris pr mnd for å spille på en server hvor man måtte sende inn ID til blizz som matcher kontoen hvor man da kan spille på en server med for eks 25års grense. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Alle dine kompiser er jo over 25, why care?! :!: Lenke til kommentar
War Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Er lei av folk som må stikke pga morra maser, eller man lvl med de så har de ikke råd til Wotlk eller har ikke mer penger på gamecard. Evt ikke har penger til bedre hardware. Nå blir jeg kanskje ekstra utsatt for dette som har 1500 dager played og ikke 150 som de fleste andre. Lenke til kommentar
Defo Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Horde har jo alltid vært dominert av kids da horde er mye "kulere" enn alliance... Lenke til kommentar
SML Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Det er sånn på begge sider etter min erfarng, alltid 13-17 åringer som koser seg med skadefryd, i tillegg til å ikke skjønne noenting. Spillet er snart dominert av den yngre garde... Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Mi erfaring er at horde er meir oppegåande generelt. Kan vere et særtilfelle for meg, (har jo tross alt ikkje spelt overalt), og det fins heilt klart like store idioter på begge sider, men syns det er generelt mindre av dei på hordesida. Støtter tanken om at horde fikk fleire "idioter" når Belf kom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå