Gå til innhold

50.000 tyrkiske lira seddel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis jeg var sjef i en bank ville jeg sparket en fyr som TENKTE at ÉN seddel kan være verdt 200k.. lol

Det finnes Én million dollar seddel som vil si at ÉN seddel ER verdt 6 265 200 kr (pr. dags. dato kurs) :-)

Det finnes ingen sedler med verdi en million USD, og har aldri gjort det.

Oh sorry, aner ikke hvor jeg hadde det fra men det er prinet 100 000 $ seddler (624 960 kr) Altså langt over 200k.

Lenke til kommentar

Hvis jeg var sjef i en bank ville jeg sparket en fyr som TENKTE at ÉN seddel kan være verdt 200k.. lol

Det finnes Én million dollar seddel som vil si at ÉN seddel ER verdt 6 265 200 kr (pr. dags. dato kurs) :-)

Oh sorry, aner ikke hvor jeg hadde det fra men det er prinet 100 000 $ seddler (624 960 kr) Altså langt over 200k.

Det fins 100 000 000£ sedler, såkalt Titan.

Lenke til kommentar

Det fins 100 000 000£ sedler, såkalt Titan.

Ja men de er aldri vist offentlig, ingen sivil har noengang sett "Giants" eller "Titans".

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...