pjotor Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Hei alle gutter og jenter!! Jag undrar om det finns några joggingspår i Bergen 5-10km slingor man kan träna i? Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Opp til Fløien og videre opp-/bakover der er det masse fine grusveier med litt bakker og litt flatt. Ypperlig å jogge der Lenke til kommentar
pjotor Skrevet 17. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2010 Opp til Fløien og videre opp-/bakover der er det masse fine grusveier med litt bakker og litt flatt. Ypperlig å jogge der Tror du att du kan visa på en karta? Markera i google maps? Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Hehe, jeg kan prøve:p hvor bor du, sånn ca? Lenke til kommentar
pjotor Skrevet 17. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2010 Hehe, jeg kan prøve:p hvor bor du, sånn ca? Jeg bor ikke der ennå, å flytte dit til høsten når jeg skal begynne å studere der. Men jeg tenkte det kunne være bra å være forberedt. Lenke til kommentar
pjotor Skrevet 20. august 2010 Forfatter Del Skrevet 20. august 2010 Jag "bumpar" tråden. Jag bor nu i Breviken (ovanför NHH), vart hittar jag bra joggingtur spår? Ps. Norge måste vara ett av världens vackraste länder... Lenke til kommentar
CruellaDeVille Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 jeg forsøker igjen. Kortversjon denne gangen. Sandviken sykehus, til Munkebotn, via Fløysvingene til Fjellveien og tilbake til Sandviken sykehus (ca 10 km, uten at jeg vil vedde min venstre arm på det) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå